• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Äntligen 090822

1 Kor 13:13
    Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre, och störst av dem är kärleken.

kanske man kan få in med....

• hummle

ÅÅÅÅÅ tack

hade kollat på den lite grann men missat första meningen i 1 Kor 13:8. hur lyder resten? o 1 Kor 13:13 får plats den m

kollat lite på:
    Er kärlek skall vara uppriktig.
    Avsky det onda, håll fast vid det goda.
    Visa varandra tillgivenhet,
    överträffa varandra i ömsesidig aktning.
    Gläd er med dem som gläder sig
    och gråt med dem som gråter.
    (Rom. 12:9-10, 15)

men vet inte riktigt. d där m överträffa osv känns nja men men...

• Äntligen 090822

Kärleken upphör aldrig.
    Den profetiska gåvan, den skall förgå. Tungotalet, det skall tystna. Kunskapen, den skall förgå.

det sista känns inte så kul kankse....

den var fin fr Rom med!!! !!! !!

• hummle

blonda jag då som inte fråga om d finns på nätet som ALLT annat gör. *pucko*

missade den från höga visan ser jag nu. tack verkligen sparar länken så jag har nått att göra i helgen

• Äntligen 090822
    hummle skrev 2009-02-13 15:01:23 följande:
    blonda jag då som inte fråga om d finns på nätet som ALLT annat gör. *pucko*missade den från höga visan ser jag nu. tack verkligen sparar länken så jag har nått att göra i helgen
    ja men jag satt ju med länken i min dator... men missade att jag kunde kolla där så vem är "blond" hihihi
    Mitt nöje att hjälpa till!!
  • hummle

shit vilken skrivare idag men jag tänkte slänga ut en fråga till här *sorry*

ang vigselprog. våra ska vara a4 vikta på höjden=långsmala
    ska köpa papper o så t d imorgon...
    lila såklart ska ju omslaget vara men så funderade jag på vanligt vitt papper i. HUR gör jag m utskrift då? blir 3-4 sidor men vill ju ha dubbelskrift=text på bägge sidorna. e alltså orolig att d lyser genom... någon som har erfarenhet lr tips *blink blink*

• skille

Hey girls! Fikk denne mailen av Peter:
    Jag vet inte hur långt ni kommit i planeringen av SB-fotograferingen men här kommer ett förslag från mig: Executiverumen på Hotell Eggers tycker jag verkar vara helt rätt miljö utan att vara galet dyra.
    www.hoteleggers.se/main.aspx

Hva syns dere?? ejg skal sjekke hva det vil koste å leie romemt i noen få timmer

• Tx2

hummle: det är helt ok att köra nedräkning här. Än så länge tycker jag att du varit lugn. Vet ju hur jag terroriserade mina tjejer när det var tre månader kvar. Om exakt tre månader gör vi det här... ett antal gånger.

Vanligt vitt kan bli lite genomskinligt. Vet att mina inbjudningskort lyste det igenom lite. Mycket beror på hur mycket text det skall vara. Skulle det gå att skriva på omslaget direkt istället och få plats med programmet på två tre sidor.? Eller vill du ha det mycket pyntat?

Kul med klänningsprovandet. Precis provat klänningen igen och visat för mamsen. Fast T fick knyta som vanligt, han är riktigt duktig nu så ifall någon behöver en snörare så kan jag erbjuda min T Och det gick att knäppa fast den lilla tygflärpen så det behöver vi inte göra något åt utan det är bara en hälla o knapp för att fästa släpet som behövs åtgärdas. Och buda på en underkjol med två ringar.

Och mamsen klänning är fixad. El ja hon köpte två linneklänningar så hon kunde välja när det närmade sig Där märker vi vart jag har fått mitt shoppingbeteende ifrån..

• SweetSun

Idag så hade jag skickat in en alla hjärtansdag-hälsning till min käre blivande ;)

Fick sms på lunchen, där han skrev att han blivit så rörd =P
    Love him!

En person har ringt hitills och tackat för inbjudan! Alltid nåt!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!