• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

Hummle: min mamma har bestilt hotel rom til oss, vet ikke hvor men hun lovet at det var ett fint rom..

• Myrmor

men hummle . Ska ni aldrig bli friska?? Håller tummarna för att ni blir bra snart!

Om ni vill ha rum i centrum är avalon eller plaza fina, lite utanför stan är st jörgens park superfint!

• Tizia

Humle: Ett bra tips för halsont är ingefära ! Pressa färsk ingefära med vitlökspress i varmt vatten med citron å drick ofta !! (kan även ta kallt vatten) Ingefära e superduper mot halsont !! Hoppas ni blir friska snart!

Jag har fyndat en underkjol på tradera !!! Ihhh..har aldrig köpt ngt på tradera så d känns lite läskigt att bara sätta in pengar på en persons konto sådär hipp som happ.. Jaja d går nog bra å jag hoppas underkjolen funkar. 400 kr för en med 3 ringar å tyll.
    Skorna jag köpte igår funkar nog kanske inte.. Dom var mkt vitare än klänningen ! Så svårt att hitta rätt vit färg.. Men undrar hur mkt man tänker på d... vad tror ni ?? KOmmer skorna att synas mkt ??

• hummle

tack för er omtanke
    ingefära e beställd hem för jag orkar baski mej inte utanför dörren m alla våra bassilusker... bläää o urk.

tizia: grattis t u-kjol! för mej har d funkat fint på tradera men jag e ingen direkt storköpare. funderat själv på hur mkt skorna syns o d kommer d inte göra om ingen direkt vill se lr vi ska fota så. men jag e inte säker...

myrmor: m like avalon kollat lite snabbt

skille: så d e en suprice för er då?! KUL o spännande

• hummle

asså jag måste bara kolla m er nu när jag läst igenom några sidor här...
    för d första så fattades 3 inlägg när jag skrev imorse som helt plötsligt nu finns igen. samma sak som när vissa citerar så hittar jag inte själva inlägget. helt skummt o känns ibland som man tappar sammanhang

danielaa: gött att d fixat sej m klänningen. alltså tur i oturen menar jag (flumflum, hoppas du förstår)

tx2: svackor kommer o går, har haft några sånna jag oxå. väntar dock på fler. men urbra att ta helgen o kolla genom allt så man har pejl. puh för stök på jobbet...

skille: programmet m bilder va nice o nu e d nedräkning allan för er del, kuuuul.

teapot: tråkigt m mormor

myrmor: oj tvivel på frisören har inga förslag på hur du kan lösa d. o att d ska bli så mäckigt m tårta när man liksom pratat om d tidigare. vilka har ni vallt? min svägerska jobbade för maxi som konditor innan hon flyttade t finland men ska höra m henne hur d går t eg.

baver: ååååå bävar inför att "alla" ska komma o kolla. lova ni mej att INTE göra d, SNÄÄÄÄÄÄÄLLA

hmm, undrar om jag missat nån? sorry i så fall

• Tizia

Daniella: Glömde... Gud va bra med klänningen =) Skönt när d finns folk som inte strular till det =)

• Äntligen 090822

jag hatar BT
    suck skriver och poff *borta*

ja ja

Hummle hoppas ni får vara friska nu!!
    Jag kommer inte på vigslar om det undanbedes, men jag tittar gärna på hur fina ni blir på er stora dag!

Danielaa härligt att du fick retunera!
    Hoppas det känns bättre nu!
    Ville du beställa i från Lings, i så fall kan vi ju ta det via MSN, jag får betala med paypal så då kan vi kolla priser och så!

igår var jag och smurfen på stan, han fick handla för födelsedags pengar.. gladare 3åring fick man leta efter, jag fick köpt mörkröda värme ljus på lagerhaus, 39.- för 20 st, kanske inte som hitat men ca 2.- st känns endå ok! Så nu har vi värme ljus olika stl på vita block ljus, ska ha ngr gröna och i guld med, sen är bara frågan vad för 10 st vi ska köpa för att ställa det på.... Myrmor vad hittade du dina fat, kostnad mm

Sen så hittade jag ju för ngn vecka sedan hankypanky helt underbara trosor/string i rätt färg, köpte dem *dyra* men då fattades ju balconett bh, så jag tog mina trosor med mig och gick in på Change på kungsgatan, kom ut som ny medlem med en bh och strumpebandshållare och vad jag var chockad, jag är väl en ca 75C icke... 70E måste vara något som är fel
    ja, ja där ser man!!

Var hos Dr tidigare i veckan och jag vet nu att det är HELT OK att bli gravid när jag äter mina mediciner *lycklig*

Tx2 hopplöst när jobbet är piss och man är irriterad på allt och alla, Smurfen låter dig säkert komma och leka med Maja och hans nya Bilbana

Nu har jag säkert glömt hälften som vanligt....

kram på er

• hummle

angelica: va d bra på kungsgatan? har dratt mej sååååå länge för att köpa underkläder men ska fixa d nu på lördag. vet inte vad jag vill ha lr nått. har korsett under klänningen men vill byta om t nått nicigare sen efterråt har ingen koll alls på storlek på någon kroppsdel då jag gått ner super mkt. pinsamt värre detta men jag vill verkligen ha nått nice. så om du kan rekomendera dom trallar jag dit för större hylla VEM klagar på d?!
    å va kul att dr visa klartecken!

har värsta scenskräcken o lär kräkas 300ggr innan jag kommer in i kyrkan e så nervös. o eftersom jag e en perfektionist så e jag rädd att allt blir katastrof, o ja då överlever jag väl inte. nä men allvarligt... kan inte neka någon att trilla in men har inte direkt bestämmt vad jag ska tycka om d än. superkul lr pinigt/obekvämt

m2b har precis vart på posten o hämtat caketoppern o toastmasterklocka?! ska ta bild sen o lägga in men d blir först ikväll. prästen kommer nu kl 17 *harkel* NU?! nervig, vad ska sägas? vad förvänas? ? ? ? hua så nu ska jag googla o kolla BT för mer info om d mötet.

• Äntligen 090822

myrmor ska in och spana!!!!

Hummle, ja gå dit!! De tittar i stort sett på dig och säger direkt vad du har... sen får du prova och de hämtar och fixar o grejar!! Massor med fint har de också!! Gå med i klubben med
    Ja, skulle tro att jag också är kräcks nervös på dagen B ...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!