men vad är det jag läser...
hur har ni blivit behandlade under går dagen mina vänner???
Daniela otroligt tråkigt att klänningen inte var sydd som den skulle uch o fy för hur du blev behandlad... synd att jag inte visste att du skulle till Svans (kunde väl tänkt så långt) Marit var ju där o kollade klänning och så, o hon berättade hur hon HATAR allt vad eget sytt och då spec kina klänningar heter... Sicken kärring. Bättre att säga direkt nej jag vill inte hhjälpa dig, thats it final! Vilken bitch
STORA KRAMAR I MASSOR TILL DIG
ska spana på den andra klänningen
o du säger som Skille jag kan också vara en mega bitch... så jag kan hänga på... Jag funderar på om jag ska ta klänningen och åka iin t Remanns och testa med underkjol igen så att jag riktigt ser hur hög klack jag ska ha på skon i o med att de andra var för höga. De säljer ju Benjamin Roberts klänningar och de har ju MEGA kjolar så de borde ju ha el kunna beställa hem stoooooooora underkjolar!!!
Vi kan gå tillsammans om du vill??
Till både D och Tx2 www.pernillasbrudbutik.se/butik/index.php&osCsid=ca6b8c573928338137de14f21075e435 här har jag funderat både på skor och underkjol, kolla här, hon har stängt nu ett tag men hon verkar super!!
Baver, krya på dig och ta och beställ den dyraste champangen de har och knäpp dem på näsan tradiga männinskor!!! BLÄÄÄÄ
extra kram
Myrmor, suck, ja om det är ngt så brukar man ju få mängd rabatt inte tvärt om !!! Förstår mig inte på det där med att suga ut bara för att de hör att det är bröllop!
Bara skillnaden i pris på bal uppsättning kontra brud uppsättning vilket är samma sak... skiljer plötsligt typ 1500.-! Bra att du sa till dem... urk vilka skunkar!!
extra kram
Skille hoppas du kom hem väl, kan berätta att en liten smurf visade sin morfar den gröna "masken" som han kallar den och var gld... sen skulle den vara med i sängen vid nattning så han gillar den, ska lära honom att väcka pappa med den heheh
Kul att du tyckte om korten, ska lägga upp dem på bloggen idag omjag hinner sen måste jag ju göra ett eget Valentines kort till V... kanske kopierar ditt till A
irland ingen koll alls på det stället tyvärr Välkommen om du vill vara med o "bubbla" här inne
Teapot, hoppas det blir bra att vara hos mormor och att ni får fina stunder nu när det verkar vara kort tid kvar *KRAMAR*
Jag har mitt monster hemma idag med... Han fick födelsedags peng igår av sin morfar, så nu har han Många stora pappers pengar så vi ska ta en tur till leksaks affären så ser jag också om han är pigg nog för dagis trotts att febern är borta!
Nu ska vi ta frukost!
Puss o kram
och sorry om jag missat ngt!!