• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

Nu är resan bokad och betald! Den 23 mars åker vi på spritresa

• Danielaa

Teapot: Dj Andy kallas han för, Anders Gustafsson eller nåt sånt... Skickade in en förfrågan på en internetsida så de skickas ut till alla som kan va aktuella så tog han kontakt där igenom! Kan kika på va sidan hette om du vill ha den! Kul me Gekås! Vi ska dit i början på mars nån gång tror jag...

Myrmor: Aah kul! Ska ni ha myran me er oxå?

Jag å lillprinsen åker en tur till Norge här i mars oxå! Bokade igår, så kul!

Nu ska vi iväg till Kållered en sväng...

• Myrmor

Myran får stanna hemma med mormor, så det blir en skön tur på tu man hand. Lovely!!

• Myrmor

Skit också . Fick en inbjudan till Anders barndomskompis bröllop, men vi kan inte komma eftersom vi är på bröllopsresa... Jaja..

• Danielaa

Myrmor: Aah, lovely me lite egentid! NJUT! Tråkigt att de krockade me deras bröllop å bröllopsresan...

• baver

nu har vi stött på patrull igen
    fick äntligen tag på millys för att fråga om de kunde sy en klänning till min mamma...milly har ju bara 1månadslev.tid så det var ju lugnt...
    MEN DE KAN INTE FIXA DEN!!!
    så nu står mamma utan klänning för att jag inte haft någon som helst framförhållning gah! vad göra

• Tx2

Hon får ge sig ut på stan o hitta något lämpligt i butikerna...

• Äntligen 090822

hej hej

Smurfen han älskar sin lilla Maja! Men hon klår ju inte Monster mega dunder Flexitrack bilbanan
    Kals kalsa, och det blev oväntat besök igår med, sen var jag så slut att jag somnade på soffan kl 16 och vaknade 21... skulle bara titta på film med W... ja, ja

Ang SB så kör jag på, jag har sagt till honom att visst jag kan avboka det jag har bokat in men jag har redan fixat lite... Så han fundrerar han med... annars så kan jag ju säga att jag nöjer mig om vi skaffar 3 barn (han vill egentligen bara ha 1 men jag har sagt syskon=måste)

Härligt med så mkt fixat på en dag Myrmor!! Kolla med blomsterlandet, de kan nog ha sand alt ev beställa! Vet att vi har handlat sand stenar mm och haft när vi har gjort egna arrangemang o gett bort!
    Toppen med Tyskland och myran fri tid

Danielaa hela 3 par skor... jag letar efter 1 par, går inget bra just nu! hoppas du hittar ngt kul i Kållered!

Jag har fått hem min lille prins som fyller 3 år idag, gissa vad ... FEBER... alltså vad är det???
    Men han, han firas på dagis och fick bjuda på glass i alla fall!!

Baver hoppas det fixar sig med en klänning till din mamma!!

Teapot gulliga du som skulle kunna spana köpte lite ljus på Ikea så vi väntar lite, men tack igen

EN fråga till alla galna bridezillas här inne, den länken fr Lings med "diamanter" och annat som jag beställt i från, är ngn annan sugen på att beställa... behöver nog ngr 1000 till av varje färg bart inte så mkt när de kom hem... 100st på varje bord kommer se lite futtigt ut!
    länken igen www.lingsmoment.com/product.php

Nu får jag ta hand om min febrige son! Ska på Föräldramöte i kväl, men sen tittar jag in igen

• Danielaa

baver: Men oj, varför kan dom inte göra hennes klänning då??

Angelica: Tråkigt me sjuk smurf... E hemma me Caspher me ögoninf nu... Å japp, 3 par skor har jag lyckats hitta! Vill inte ha några avancerade skor, utan rätt enkla. Vill hellre sätta nåt snyggt band på eller så...

Kikar lings oxå! Säg till innan du beställer!

• Danielaa

Angelica: Jag vill va me å beställa! Lite band å såna diamanter ska jag ha... Kan säga till sen vad när de e dax å beställa!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!