• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Äntligen 090822

hej hej
    god morgon!
    Här är det däppt i däsan...
    lite förkyld el ngt likn...

Ok Danielaa men säg till om du vill att jag fixar ett till dig! Nemas problemas!
    Andra favors än M&M´s... vi funderar på vart favorit thé i lösvikt och hälla det i små påsar alt askar med röda hjärtan strössel i = sockrat o klart
    Annan idé vi funderar på är frö påsar alt en blomlök ...

Varsågod Theresian

Ska ta lite frukost och sen paketera in födelsedags presenter till den lille Smurfen... sen hoppas jag på att min lilla systeryster kommer och sällskapar lite!

hej, så länge

• skille

Jeg har en så god m2b. Han var ute på tur med Don i går på golfbanan. Siden jeg var så trøtt og ville sove gikk han ensam. I dag tidlig når jeg gikk ut med Don så jeg noen rar spor i snøen på golf banan.... Det var ett stort hjerte hvor det sto andreas elsker nici..... Han viste jeg kom til å gå samme vei som han gikk i går.
    Det er de små tingene som holder kjærligheten ved liv, og Tiffanys.. haha

• Äntligen 090822

aaahhhhh vad gulligt!!!!
    Du har hittat dig en romantiker !!!
    Sötis du där då med Bodyshop o passa smurfen *puss*

skille skrev 2009-02-05 10:16:13 följande:
    Jeg har en så god m2b. Han var ute på tur med Don i går på golfbanan. Siden jeg var så trøtt og ville sove gikk han ensam. I dag tidlig når jeg gikk ut med Don så jeg noen rar spor i snøen på golf banan.... Det var ett stort hjerte hvor det sto andreas elsker nici..... Han viste jeg kom til å gå samme vei som han gikk i går. Det er de små tingene som holder kjærligheten ved liv, og Tiffanys.. haha
  • J D

Tx2 skrev 2009-02-05 09:49:37 följande:
    Danielaa: Skippa Skille länk, här är den korrekta. www.mymms.com/customprint/

Fraktar de till Sverige? Hade för mig att de inte shippar internationellt och om de gör det så var det jättedyrt, eller hur fungerar det?

• J D

Aha, sorry, såg ditt inledande inlägg nu Tx2

• Tx2

Din kommentar stämde JD. Dem skickar internationellt men då måste man ringa o kolla. Och förutom att godiset redan är dyrt så så borde frakten vara skyhög.
    Undrar om dem skickar till en hotell-adress.

• J D

Tx2 skrev 2009-02-05 11:34:07 följande:
    Din kommentar stämde JD. Dem skickar internationellt men då måste man ringa o kolla. Och förutom att godiset redan är dyrt så så borde frakten vara skyhög. Undrar om dem skickar till en hotell-adress.

Mm, jag har för mig att de måste frakta dem på ett mkt speciellt sätt. Det har varit uppe på BT förut så man kan säkert googla fram hur mkt de tar. Ja, hotell-adress borde väl gå bra, det brukar väl fungera att göra så med diamanter så då borde det väl fungera med godis .

• baver

coola grejer ni har på gång med mms och sånt!, lite sugen på jellybeans i roliga spritorienterade smaker haha, men vi får se.

vad skriver ni festprogrammen i för program?
    tänkte att jag skulle försöka få ihop lite till dem snart

jag vill ha min klänning nu! så pirrig så jag blir galen

ha det gott!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!