• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Designade m&´s finns inte helt oväntat i usa, men dem skickar inte utanför usa, men ev skulle jag kanske kunna lösa det. Men löjligt mycket pengar. Men min bridzilla-gen börjar kanske vakna till liv...

Myrmor: säg till om det skall inhandlas guldsten. Jag skall dit på fredag o förhoppningvis shoppa mina skrikgröna servetter o stenar/sand. Tur att T skall med och kan godkänna fynden.

Teapot: Har inte bestämt mig än, skall höra med hon som skall göra blommorna. Skall ju helst matcha buketten. Har inte heller bestämt mig om jag skall ha många små utspritt el en stor. Får nog leta inspirationsbilder i helgen.

Kan man fortfarande köpa sockiplast? Om ja, vart köper man det?

• Äntligen 090822

Danielaa, har du Photoshop? I så fall kan jag göra det i en PS fil, så kan du förminska och göra flera där, grunden som en i ett bild dokument kan jag göra till inbjudningarna med de måtten! Så kan du förminska o greje med en PS fil...
    Jag skulle haft vanliga 7*12 block ljus idag vita el cream... men nej då ALLA var slut 12.- st kommer in tidigast på måndag så jag vill till ikea o spana o lagerhaus vet jag har färgade värme ljus!

Tx2 sockiplast borde väl finnas i dans butiker... är det till stor el liten? Vet att jag sätt ngt program om ngn som samlade på socki palst till vuxna!

• Tx2

Fast om du gör om ps-filen till en jpeg, så kan hon förminska den infogade bilden i dokumentet el vart hon vill använda den.

Det var till en blivande tvååring. Men ett par vita sockiplast till brudklänningen kanske kan vara något, då lär jag inte halka på stenarna!

• Äntligen 090822

asg
    japp hon kan ju göra vad hon vill med en jpg fil, men det är snyggare att göra det i PS, men blir det inte bra så assisterar jag

Ja men sockiplast är juste man halkar inte och får inte ont i fossingarna
    kolla på hm etc med, kan ha där med, de har ju balett kjols grejer mmm..

Tx2 skrev 2009-02-04 21:14:10 följande:
    Fast om du gör om ps-filen till en jpeg, så kan hon förminska den infogade bilden i dokumentet el vart hon vill använda den.Det var till en blivande tvååring. Men ett par vita sockiplast till brudklänningen kanske kan vara något, då lär jag inte halka på stenarna!
  • Tx2

Nu skall jag äta semla. Vad hände med att jag skulle tänka på figuren? El jo det gör jag, tänker men gör inget åt det. Suck. Nada karaktär, men gratis är gott

• Teapot

Angelica, jag ska ju till Gekås på måndag har jag tänkt så jag kanske kan spana efter ljus?

Tx2, har också tryckt i mig en semla. Men sen jag köpte träningskort känns det som att jag har en liten ursäkt i alla fall bara det att träningen gör nog inte så mycket nytta när jag envisas med att fortsätta äta sött... ja ja, jag får väl tänka om igen! Och förresten har jag för mig att jag läste i en tråd här om M&M:s som kunde beställas från en dansk eller norsk webshop. Ska leta upp denna och dubbelkolla!

• Tx2

Möjlighet att träna har jag haft längr, får träna på ett ställe nära jobbet gratis. Men inte utnyttjat det så ofta.

Synd, tror att det har något med att dem inte vill skicka under en längre tid då dem är rädda att den skall smälta. Och frakten skulle säkert vara hög oxå. El något

Tack för tipset Angelican, skall kolla upp det.

• Äntligen 090822

teapot, du får gärna spana !! Jag ska till Ikea och Lagerhaus nu innan måndag annars inboxar jag gära dig antal och pris mm super i så fall!!
    mmm M&M´s med namn hade varit coolt...
    jag har två andra tankar om favors... inget bestämt ännu...

Tx2 Hoppas du hittar sockiplast!!

Semla... jag har ätit en i år och en semel muffin gottit... men neeeeeejjj får inte... suck blä, fet som en gris o valkar här i var... Karaktär ????

nej nu ska jag nana
    hörs imorgon flickor!!

• Danielaa

Tx2: Har du länk till M&M´sen? JAsså din bridezilla-gen börjar vakna till liv... Här kommer väl *AAALDRIIIG* ens misstänkas en sån gen!?

Angelica: Satt å pysslade lite å hittade ett sött hjärta så nu pysslade jag ihop en såndär, vet inte än om jag e nöjd eller hur de blir men kanske!

Vad har du mer för idéer om favors? Har inga alls, förutom Tx2´s M&M´s nu då!

Semlor... en last jag faktist hur lätt som helst klarar mig undan! Äntligen nåt som inte jag slänger i mig obegränsat av...

Pysslat me festprogrammet, har rätt bra kolla på vad vi ska ha i, men inte EXAKT. Såå, har lagt in allt på en presentation så ska jag bara fylla i allting sen å få de utskrivet på rätt sidor osv...! Borde ju såklart göra klart inbjudningarna först ja...

Nu e de natti natti, sov sött tjejer!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!