• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Tizia. Va, skall dina gäster få tre saker! Låter hur bra som helst med kinderägg! Trist med underkläderna.

Angelica: jag gnuggar mig mot datorn och hoppas att mina bridzilla-fasoner smittar av sig. Vill ju inte vara själv.

Sweetsun: Har du hittat? Borde han inte leta efter sina byxor själv...

• SweetSun

tx2;hehe, nä han gillar inte datorn så vidare, så det är jag som får vara ute och titta =P Men han har tittat och godkänt

• Danielaa

Skille: Change nästa! Tack!

Sweetsun: Skönt att ni hittat kläder till m2b! Här e de jag som grejjar me de oxå! Oväntat?

Tx2: Då vet jag vem som smittat mig då!

• Teapot

Spanar så gärna Angelica, hör av dig bara så jag vet mer exakt vad jag ska spana efter

• Äntligen 090822

Sitter långt fr datorn!!! Så Tx2 inte smittar

Danielaa jag ska också till Change, har ju min "trosa" men ingen bh till brölloppet... Dden i Grand Passagen är tydligen mycket stärre än den i Arkaden!

här så har jag soooovit läääänge idag... har ju gjort något nästan varje dag denna veckan *fy på mig* usch....
    O im så kommer det hit lite folk i två omgångar då den lille Smurfen fyller 3år på måndag min lille bebis så stor Plutten då..
    Så jag städar Jipppiiiieee såååå roligt.... BLÄ.....
    Men familjen dimper ner redan vid 12 im så vi har ju inte en massa tid i morgon direkt...
    Ska göra tårtor och annat... dock inga avancerade med sugarpaste det får bli vanliga grädd tårtor....

Hoppas Tx2 hittar allt grönt jag såg till henne i onsdags!! !!

Teapot ska inboxa dig!!!

nej tillbaka till städningen

• baver

tx2- du beställde ju från millybridal, var tog du konakt?
    på den online-hjälp grejen eller den där yahoo-emailadressen?
    jag får inte teg på dem, börjar undra lite...

• Danielaa

Hallå flickor!

Har pratat me MD idag! (Eller bara M då!) Hon mår bra å känner sig som en lite småflirtigt, crazy fjortonåring! Underbart å höra! Hin funderade på att registrera sig här på BT igen som nyfiken för att kunna hänga me oss på våra roliga grejjer!

Angelica: Får nog kika i Grand passagen då, för i Arkaden hitta jag inge som funkar...!

Hitta världens sötaste tavlor till min lille prins idag, canvas me "Blixten McQueen" å dom på (Cars...) Min son ÄLSKAR den filmen så de va ett bra köp...! *nöjd mamma* Åså lite pyssel för min bröllops-planerings-pärm som jag ska göra!

Va har ni för planer för helgen allihopa då? Ingen som e orolig för möhippa?

Puss å kram

• SweetSun

Danielaa; härlugt att höra, jag pratade med henne för bågra vekcor sen och då var hon på väldigt gott humör lät det som. Härligt att det fortsatt i samma spår!

Jag är inte orolig för nån hippa, mina vänner bor 50 mil bort

Vi ska ut och röra på de lurviga i Vänerborg imorgon =P

• Tx2

Hemkommen från shopping! Förutom allt det vanliga och allt det extra som T genererade bidde en massa för bröllopet. Ett gäng plastglas för minglet på fästningen, limegröna o randiga servetter, svart sten (skippade den gröna då dem inte funkade så bra med dem fantastiska servetterna ), marschaller o annat smått o gott.

Bäst var nog att jag fyndade ett par vita skor för 200 balobas i ett skomärke som är sååå sköna på mina fötter och som jag definitivt kan tänka mig springa omkring i hela sommaren. Ibland är det bra att ha prov-storleken för skor (om ni minns så trippade jag omkring i ett par röda i somras/höstas samma sköna märke och samma fynd).

I helgen borde jag kunna vara lugn. 90-årskalas och min lilla näbb kommer på besök. Köpt en grävmaskin i födelsedagspresent till henne.

Vad kul att höra att M mår bra!

baver: jag hade kontakt med dem på yahoo-mailen. Skickade jag mail på kvällen så hade jag ett svar på morgonen därpå.

• Äntligen 090822

Tx2 härligt att du fick shoppat det du ville och behövde!! Fick myrmor tag på dig?

Här har det städats och handlats idag, 3 års kalas im i 2 omgångar, familj 12-14, kompisar 15-17... men de blir kvar och käkar mat med! Tur att Smurfens vänners föräldrar är våra vänner!!
    Vi tar inget mega kalas med dagis kompisarna... orkar inte det, tar det nästa år i stället (ev)

Sen så på söndag så kommer väl mamma och pappa vara helt slut här, så då blir det lungt...

nu ska jag stryka och hänga upp de vanliga gardinerna... plockade ner julgardinerna förra helgen

kram på er

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!