• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Va, inte provat?! Är oxå inne på maxi, fast dem inte matchar färgtemat!

• Myrmor

Nej tro det eller ej, men jag är inte så glad i tårtor. Men de såg himla snygga ut .

• Myrmor

Ska kolla lagerhaus imorgon, sen blir det plantagen, bauhaus.. och if all else fails; svart sand

• Tx2

Vikitgas är att dem ser snygga ut, ingen som kommer att orka äta...
    Kan sälja vår svarta sand dyrt

Angelican: Hur blev mottagandet av Maja?

• Danielaa

Myrmor: 200 kr till Tyskland med bil?? Låter ju väldigt billigt, eller e de jag som inte hänger me riktigt...? Hade vart så kul me en liten minisemester å dessutom förena nytta me nöje å inhandla massa "prit" å annat alkoholhaltigt...!

Kul att så mycke blev klart idag då! Å bakelser som matchar färgtemat! Inte illa!

Tx2: Japp, bara tre par brudskor å välja mellan! Men funderar på att kombinera lite å använfa iaf två av dom.. kan ju va skönt å kunna byta!

TYSKLAND! Tycker faktist vi drar ihop ett gäng härifrån å sticker dit på en liten "bride-to-be-cruise"! Hade vart sååå skoj å som en extra möhippa för varandra!

• Danielaa

Ååh, visst ja, har bokat DJ idag! En kille som Dj:at i snart 25 år som verkar jättebra å väldigt engagerad! Så skojj!

• Myrmor

haha , har halkat på nollorna tyvärr, 2000kr ska det stå

• Danielaa

Haha, tyckte de! Men hade ju vart urkul å göra nåt sånt! Fick precis höra från m2b att han minsann har tänkt åka dit me en kompis snart å att dom då ska handla till bröllopet så de kan jag visst bara släppa... Har satt honom i arbete nu (Tx2 har inspirerat mig! ) idag fick han i "uppgift" att fundera på bra fotoplatser... Så tog han själv på sig att inhandla dryckerna då!

• Teapot

God morgon brudarna!

Daniela, vad är det för trevlig DJ du hittat? Vi trodde vi hade en på lut genom toastmaster, men han verkar sega sig...

Well, I'm off to Gekås! Angelica, inboxar dig mitt mobnummer ifall du kommer på att jag behöver spana på ljus ändå!

• skille

Angelica: Si at du allerede har kjøpt morgen gave... og at det ikke kan byttes!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!