• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Yes, pratade med myrmor.

Nu skall jag trippa omkring i mina skor och röja lite..

• SweetSun

Nu har jag köpt underkläder till SB

• När2blir1

Säkert en dum fråga men vad är SB?

• Myrmor

Hej girls!

Tillbaka från de värmländska skogarna . Shit vad ni SKRIVER . Nu har jag i alla fall läst ikapp!

Sweet sun: Mina hemtrakter ju, vart lurvar man loss där???

Tx2 och angelica: tack för stenhjälp!! Ska leta på ett par ställen till efter lite mindre grusvariant .

• Danielaa

Sweetsun: Kul! Va blev de för underkläder då?

När2blir1: SB=Secret box.

Tx2: När du väl e gift e de min tur å börja gå in skorna!

Angelica: Lyckat kalas idag? Smurfen nöjd?

Själv har jag jobbat... Förkyld å dan! Å pysslat me våran bröllopspärm som jag precis har gjort!

Ha en fortsatt bra hegl tjejer!

Puss å kram!

• Äntligen 090822

Hej hej

en typ död smurfmamma här
    Vi har haft en strålande dag med kalas för familj och sen byte med 1h´s mellanrum till vänner...
    Ätit tårta, kakor, tacos och efterrätt på det
    Så om jag gått ner något så har jag gått upp det igen!
    Wilhelm har varit i extas... vaknade 645 idag och somnade 21.00 så vi hoppas att han sover till 8 im i alla fall...

Det har pratats en del bröllop under dagen
    Kul
    mindre kul när syster och två vänner bla min tärna smusslade lite .... Pirr i magen

Nu har V börjat prata om att han tycker att vi ska strunta i morgon gåva han tycker att vi kan lägga de pengarna på vår lilla tripp ngn stans ef bröllopppet innan den stora honungsmånaden...
    här har jag köpt underkläder och allt... så nu vet jag inte... ska han få o jag inte få ngt???

Skönt att ha dig hemma fr skogen igen myrmor!!

Tx2 hoppas skorna känns bra! Jag ska spana på bianco och se om jag hittar ngr andra där i o med att mina andra inte funkade...

Nej nu ska jag nog ta och sova

puss o kram

• SweetSun

Hej tjejer.. skulle ha svängt våra lurviga på Carinas, härliga rockabillyband där ikväll, men både jag och min andre hälft sitter och hostar lungorna ur oss just nu.. har suttit med filt i soffan och beklagat oss över melodifestivalen ist..

• Tx2

Skorna kommer att vara så sköna, i deras skor har jag inga problem att gå i högklackat. Skall prova dem ihop med klänningen nästa helg då mamsen skall komma förbi. Skall ta oss en funderare på om vi skall fixa underkjol själva och om det är något som skall justeras på klänningen.

Tror inte heller att det blir någon morgongåva, är så praktiskt lagda att vi nog sparar några kronor till resan istället el kallar söndagens utflykt vår morgongåva. Fast jag tror att en av mina tärnor nog trodde att jag ville ta sb med henne när jag hintade om att jag behövde hennes fotokunskaper fast jag tänkte trash the dress.

Nä, nu skall jag väcka T. Dags att dra igång dammsugaren innan vi får besök av en blivande tvååring. Misstänker att hon är lite mer aktiv är gårdagens födelsedags"barn" som fyllde 90.

• SweetSun

Danielaa; Jo jag har köpt de fina de har på HM, som är lite 50's stil på. Ganska billigt och snyggt =P Fast jag hoppas att inte se billig ut

Nu börjar min svärmor prata bröllop också! Så himla mysigt! Hon är lite mer försiktig, och vill veta lite, och lägger fförslag, men säger att det bara är just förslag för att det är vi som bestämmer. Haha, lite annat än med min mamma det!

• Tx2

Härligt med engagemanget SweetSun.

Igår fixade vi fler dukar till festen. Visade sig att T´s mamma och moster hade en massa på festen igår. Så T´s moster tar med sina från stockholm så nu har vi nästan till alla borden.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!