• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • hummle

hello tjejer!

här har hänt massor i tråden ser jag ska läsa typ 10 sidor lr så...
    tyvärr har här oxå hänt en del saker som inte känns sådär kul vart inne två gånger på sjukan bla som känns tråkigt att ta upp. så därför har jag typ försvunnit ett tag men nu e jag tebax för o stanna.

nu e d 25 dagar kvar o prellen kommer som sagt på torsdag.
    på fredag blir d rispåse fix hos tärnan m vin o tilltugg, jameee.

har ni några andra planer förutom idag på att ses? skulle va lite kul o få snacka av sej o träffa lyckliga o uppåtspidade brudar så här när dagen närmar sej känns d som ett behov.

nä nu ska jag läsa *bänkar mej m god kopp kaffe*

• Danielaa

hummle: Tråkigt att de verkar kört ihop sig för er me sjukan osv...
    Inga mer dejter inplanerade ännu.. Men kan väl planera in en till?

Sweetsun Å skille: Jaaa, så kul! Väntar på en tjejkompis som e påväg hit så jag frå prova den! Sen ska jag iväg å leta underkjol...!

• Äntligen 090822

tja jag försöker igen

Vet inte vad det är sitter och skriver, så plötsligt är det en annan sida och allt är borta ... suck
    så nu missar jag väl hälften..

Danielaaa wohooo klänning!! spännande!! Antar att du får hitta en stor underkjol till den??
    Kul att saker har fallit på plats!!
    Jag kan tänka mig att beställa när som fr "diamant" sidan, får betala med paypal bara innan orden behandlas och skickas!

Skille vart det nice på Odinslund igår?

Myrmor 3m slöja COOLT så snyggt!!

Hummle inge bra med sjukan o så, hoppas du mår bra nu!!
    inte långt kvar nu för er

Jag har ju en Smurf som ska vara sjuk hemma... mmm visst liiite feber igår och idag är han PIGG och aktiv så jag nästan spyr (positiv mamma va) Blir galen på denna lilla feber som kommer och går... bläää....
    Så ja inte nog med att han är ´sjuk så kläckte M2b att han ska ha styrelsemöte med föreningen i kväll, han är ordförande så han kan ju inte skållka...
    Så min pappa kommer och firar sitt lilla barnbarn i stället, han var inte med i helgen---

nu har jag nog missat 50% av vad jag skulle skriva... sorry men postar nu för jag är rädd att det försvinner annars

• Tizia

Myrmor: Åhh d e SÅ fint med så lång slöja =) *vill oxå ha* Men d funkar inte till min klänning.. Men d e riktigt läckert =)

Daniella: KUl med klänningen =) Häftig känsla å få hem den =) Blev du nöjd ?

Är d ngn som vet en bra sida med brudbuketter ? Fundarar ihjäl mig på blommor å färger etc.. =)

• hummle

ok nu har jag komenterat typ alla
    MEN när jag skicka så försvann ALLT blir så sne, nu när jag läst igenom flera sidor o skrivit många svar... men men jag e iaf ajour får trösta mej m d

• Danielaa

E så lycklig över min klänning!! Nu har jag fått provat den å känner mig sååå nöjd!! Ska till en brudaffär i em å prova ut underkjol till den å förhoppningsvis få köpt den idag! E 750:- lagom pris för en underkjol...?

• Danielaa

Haha, nu blev jag så exalterad att jag glömde svara!

Angelica: Så tråkigt me sjuka barn... Å när de bara kommer å går hela tiden...

Blir de nåt ikväll eller hur gör vi?

• hummle

Danielaa: Tok GRATTIS!!! t klänningen
    tyvärr kan jag inte hjälpa dej m u-kjol frågan
    får vi se bilder?! *nyfiken*

• Danielaa

hummle: Jaa, ska försöka få bilder sen när jag provar me underkjol så ska ni få se!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!