• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • När2blir1

Fick man hänga med här? Gifter oss 8 augusti

• skille

det snøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!!!

• hummle

JAAAA!!!!!
    d snöar o barnen vill åka pulka *ASG* men mamma vill mysa framför BT
    skille: tänkte precis fråga vart du bodde för här snöade d minnsan inte tills jag kolla ut, hehe...

• J D

När2blir1 skrev 2009-02-04 14:28:14 följande:
    Fick man hänga med här? Gifter oss 8 augusti

Javisst, du är vi tre här som gifter oss 8/8 då, välkommen!

• Tx2

Ut o lek i snön med er!

Själva möhipperiet och svensexeriet ser jag framemot. Vet att mina vänner ändå har i åtanke på vad jag tycker om. Värre är det med hans vänner, och därför hade jag föredragit om dem hade kontaktat mig och frågat om andra vänner som han har (mina som numera även är hans) då jag tror att det skulle bli en bättre svensexa (inte alls höga tankar om mina vänner...) och fokus inte skulle nog ligga på pinsamheter som jag tror att hans är mer för.
    Och eftersom jag vet hur vi gjorde och efterfrågade när vi anordnade en möhippa så har ju jag/vi varit duktiga och skrivit gästlista med mail o telefonnummer, skapat en kalender på datorn så den andre kan se lämpliga dagar. Och så hör inte hans organisatör av sig. Mutter mutter, jag får beklaga mig för hans sambo när jag träffar henne.

En kort slöja var inget för mig, mitt kroppsspråk sa att det inte passade mig om brudarna minns. Men provade en tre meters slöja då jag provade en klänning utan släp. Me liked big time, men eftersom det bidde en klänning med släp så blir det ingen slöja utan endast blommor i håret. Imponerande Tizia att du sytt själv.

När2blir1: Det är bara att hänga på och delta i tjötet.

JD: Kul med klänningen, har dock inte tips på sömmerska.

Skille: Härligt att höra att det gick bra den här gången med manschettknapparna.

• SweetSun

åh va härligt med snö =P nu mår jag bra

• Tx2

Och nu har jag snöat in mig på m&m´s med namn på. Argh, nu börjar bridzilla-fasonerna dyka upp..

Angelica: Guldstjärna till dig för att du har rekat gröna servetter o sand till mig idag. Puss på dig!

• Teapot

Mmm, snö! Men lite väl lite kanske? Ska det va så ska det väl va Är helt klart för detta med ordentliga årstider. Vinter ska vara vinter!

Tx2, är också lite inne på detta med blommor i håret. Eller pärlor. Vad för slags blommor hade du tänkt dig?

• Äntligen 090822

hej å hå vad det skrivs när man är borta en dag...

jag har verkligen gått emot alla ordinationer och varit på GeKå´s idag, men det var verkligen RÄTT dag att vara där... vi var typ ensamma där....

Skulle ha lite barn presenter och andra kommande födelsedagspresenter... Hittade till de flesta i den närmsta perioden

Sen tänkte jag ju spana på lite ev ljus och annat till bröllopet, men där sket det sig...
    Japp stjärna till mig för att hitta allt grönt Ringde myrmor men inget svar det finns guldstenar (deco) där nere..... Så om du vill ha får du flirta med Tx2

Helt död nu...
    im blir det att ligga o göra inget alls....

jo prata med Skille på MSN så hon inte saknar mig

härligt med snö, om det får ligga en viss smurf vart så lycklig här hemma
    O nu ska det blöjfritränas på dagis, så jag har köpt 4 par byxor och kalsonger som ska vara på dagis, Smurfens fröken tror att han kan vara redo oj oj oj min lille plutte...

Har säkert missat att kommentera hälften av allt som har skrivits men ta inte illa upp!!
    Jag tar igen det im

kram på er alla

• Danielaa

Hallå brudar!

Skille: Kul att manchettknapparna blev bra nu då! Har ju oxå lite planer på dom...! E sugen på dom söta ramarna oxå, dom va riktigr söta!

Teapot: Jag ska ha slöja! Typ ner till armb¨gshöjd skulle jag gissa, dubbel me "sidenkant". Enkel men himla söt!

Tizia: Kul å sy själv! *Impad*

När2blir1: Bara å hänga på!

JD: Kul me klänningen!

Tx2: M&M´s me NAMN? VAR? Låter ju urcharmigt!

Angelica: Glömde ju ge dig måtten på våra kort som du skulle prova göra ett monogram till...! Men skulle ju vilja ha monogram som kan användas för lite olika trycksaker, funkar de eller måste man göra många olika storlekar från början då? Kul me Gekås! Vi ska ta oss en tur ganska snart tror jag, alltid bra å köpa barnpresenter där! Ljusen hittade jag faktist där, billigt! Men i ska ju "bara" ha vanliga vita små blockljus oxå så...!

Nu ska jag försöka installera skrivaren... *oteknisk som få* (oväntat? )

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!