• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

sweet sun då... Stackare, jäkla mammor som inte fattar vems bröllop det är!! Har precis fått smyga fram för min mamma ungefär hur dagarna innan och efter bröllopet kommer se ut. Hon har nån slags underbar romantisk bild om att vara brudens mor, och hur hon ska vara vid min sida 24 timmar om dygnet och dricka skumpa eller nåt... suck

• SweetSun

ja jag tror alla mammor tar på sig nån sorts roll inför detta... min mamma tror att hon bestämmer..det är ju klart...
    Men mycket beror ju på att jag är lite vek, och tror inte att jag klarar att fixa nåt själv..
    Men egen vilja har jag ju likväl...

• SweetSun

ja jag är stolt *klappar mig på axeln*

• Tx2

Oj, har inte ens tänkt vad min mor har för idé för dagen. Vi tänkte nog sätta dem i arbete i lokalen på fm innan vigseln och dagen efter då det skall städas. Drickandes skumpa om hon vill

• Myrmor

Mamma har sett för mycket på film... , du vet "och-så-ska-brudens-mor-rätta-till-slöjan-och-gråta-en-skvätt". I realiteten behöver vi någon som tar hand om mormor, och som kör tyra till och från barnvakten..

• Tx2

Vem har inte gjort det. Sett på för mycket film. Skall vara så romantiskt och alla skall gråta el så skall jag rymma fem minuter innan

• Äntligen 090822

Sweetsun härligt att du står på dig, min mamma och svärmor har också "hintat" om folk o visäger Blankt NEJ, vi bestämmer... Vi betalar...

Romantiska filmer...
    Jag såg en nu på fm, den gick på 3an i går med Jude Law, Cameron Diaz och Kate Wilnslet (jag och titlar) men tjejerna byter hus över jul och alla blir kära och lyckliga och så fina saker sägs och görs...

• Myrmor

the holiday.. lovely!! Så söt (öven om jag blir mer och mer övertygad för varje dag som går om att cameron diaz BARA är snygg och tyvärr en usel skådis..)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!