• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Francis

Finns en grymt duktig tjej på Beautylounge som heter michelle, som bygger naglar om man vill ha lite längre och mer "perfekta" naglar. Hon gör även på ens egen nagel om man vill detta. Dock är det dyrare än Gilda, men dit ska jag gå hade jag tänkt =)

• SweetSun

tack myromor =P

Tx2; ja det är en massa låtar ingen av er hört förr

• Tx2

Har haft påbyggda naglar (så jag lyckades sluta bita, gick inte att bita igenom men gillar att nu syns det verkligen att det är mina egna naglar och inget påbyggt (dem blir tjockare och alldeles för perfekta i mina ögon).

Sweetsun: och dem skall bandet lära sig?

• SweetSun

tx2; haha jo de är vana vid genren och de är för attan musiker!!

• Tx2

Va, är dem musiker
    Vår kille som skall kompavår vän hade inte koll på alla låtarna vi vill ha. Erbjöd mig att skaffa noter, men han sa att det var inga problem, han skulle kolla lite på youtube så skulle han lösa det. Skall bli kul att höra resultatet.

Längtar!

• Tx2

Wihii! Gjorde ett nytt försök med klänningen idag. Sååå mycket bättre! Me like! T snörad ordentligt idag så jag fick lite midja. Får mina sex tärnor förhinder så vet jag att han fixar att snöra. Och hjälpa mig ur klänningen på bröllopsnatten

• MalinJohn

Herregud. Jag har köpt klänningen. En provning och jag var såld. Den fastnade på min kropp och ville sitta kvar där ;)
    Det är en märklig känsla att faktiskt ha en klänning nu.

En lilly nr. 08-3066 blev det..

• Tx2

MalinJohn: Gattis till klänningen!

Angelican: Jag glömde kolla kött o fisk, men kan kanske ordna fram caketoppern till dig i maj. Skall höra med en tjej i NY, och så kan någon av mina vänner ta med den hem när dem är över och hälsar på henne. Så skicka över länken till mig så får vi se om det gå att lösa.

På bröllopsfronten så har vi fått ok från en kille som skall vara serveringsansvarig, han hade några vänner som oxå kunde tänka sig att ställa upp. Härligt när det löser sig utan att vi behöver göra något.

Tre månader kvar till maj!!!

• Äntligen 090822

Tx2 underbart snällt angående Caketoppern!!
    Jag mailar el inboxar dig länken
    Kött o fisk e lugnt vi kommer säkert på det snart!!

Kul med servis personalen o ja bara 3 månader...... det betyder ju att jag närmar mig 6 månader tjohooo

• Tx2

Med tanke på att du har sex månader kvar så lär det dyka upp något mer tillfälle som jag kan fråga kocken om fisk o kött.

Skall se om jag kan fixa utskriften av gästboken snart så kan du kanske hjälpa mig med ringbindningen.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!