• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Danielaa

Nu har dom börjat på MIN klänning!!!! *Lycklig* Väntar på första bilderna!

Sweetsun: Härligt me ny dator! Hoppas vi får se dig mer nu!

Francis: Hej!

Hummle: Jättekul för en mamma att få sy sin dotters brudklänning kan jag tro! Stolt man måste vara... Tänk när barnen e vuxna å ska gifta sig...!

Angelica: Usch då, stackare... Inge kul för dig nu... Hör av dig på telefon/msn/ va du vill precis när du vill....!

Tx2: Haha, dåligt humör kan få va som helst å inte va riktigt bra... När får vi se fina klänningen då?

Myrmor: Härligt me färdiga inbjudningskort! Känns som mina komemr ta TIIID å få klara, så e väldigt glad att jag har en del tid på mig iaf...!

Baver: Glömde ju packa ner dina cremefärgade "lim-pinnar" å själva sigillet! De ligger här hemma så tar me de nästa gång vi ses! (Om du inte behöver de innan, då får jag komma in me de till dig!)

Å godiset stod kvar här, en halv skål (JÄTTEskål!) Ni e galna, jag ska ju fota SB kan inte ha MASSA godis hemma!!!

Visst pratade vi om "alal-hjärtans-dag-frimärkena"? Nån hade väl koll på när dom kommer? Bara så jag inte missar dom!!

Hoppas alla haft en bra onsdag! Vi myste oss på babysimmet (jaja... MINIsimmet då...) i eftermiddag.. Så mysigt!

Puss å kram

• Danielaa

Tizia: Missade ju! Kul me klänning! Bilder? *nyfikna såklart*

• Myrmor

frimärkena finns på posten, handlade dem idag!

• Francis

Danielaa: vad mysigt det lät med babysim =)

• Tizia

Francis: D ska finnas en mysig "stuga" vid delsjön tror jag.. men dom tar inte så mycket folk.. ca 40 tror jag..
    Sen finns ju kallbadhuset, där är det superint men man måste köpa maten av dom men alkoholen får man ta egen iaf =)

Ska försöka lägga in bilder snart =) Har skickat ut inbjudningarna nu oxå så nu e d inte hemligt längre =) Känns kul å få babbla bröllop med alla =)

• SweetSun

jag hade min väninna här igår som ska sy in min klänning OCH fixa alla blommorna. Vi ratade i 3 tim bara om bröllopet, haha.

Hur har ni tänkt med buketten, bara bunden, eller med hållare?

• Carolina1979
    Myrmor skrev 2009-01-28 20:23:44 följande:
    frimärkena finns på posten, handlade dem idag!
    Är det dem som heter "Tillsammans" på Postens hemsida?
  • Vendel och Angelica

jupp... jag ska shoppa!!!

Carolina1979 skrev 2009-01-28 22:49:51 följande:
    Är det dem som heter "Tillsammans" på Postens hemsida?
  • Francis

Tizia: Tråkigt att den vid Delsjön är för liten för det hade vart nära och bra!
    Beträffande den andra lokalen, måste du väl mena varmbadhuset i saltholmen? Har redan checkat med dom, och dom är superdyra! Man får räkna med en dryg 800-1000 pp och det är lite mer än vad vi vill lägga tyvärr..

• Francis

Tizia: En kompis här blev väldigt intresserad utav denna stugan vid delsjön, hon skall ha dop snart och hon bor i närheten.. Har du någon mer info angående denna?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!