• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Danielaa

Gomorron tjejer!

Här va de lugnt å tyst...! Hur e de me er idag myrmor?

Hör nån av er av sig till mig sen om var vi blir eller om ni kommer hit? Bara så jag vet sen för e inte så säker på att jag kan kika in under dagen...

Ses sen!

• baver

hej alla

tack för senast, jag hade det himla gott!

hummle- hur har du fäst ihop dina inbjudningar?

danielaa- jag har fått hjärnsläpp, det är inte två ringar, utan två hjärtan. tar med mig kittet ändå!

syns ikväll, var vi än hamnar

• Myrmor

Kan vi köra hos danielaa ikväll? Myrans feber hller i sig och jag tror hon behöver lite lugn och ro. Jag messar henne, och om någon vill åka med i min bil kan ni väl messa mig under dagen.

• Vendel och Angelica

hej

jag har en riktigt dålig dag!!!
    det kryper av ångest i mig
    suck

så jag vet först senare idag hur jag mår o orkar, när är det dags till D i så fall?

kram på er

• Myrmor

usch stackare!! Ibland kan det vara skönt att komma ur sina neråtspiraler och komma ut ur huset, men du känner själv vad och om du orkar. Kommer gärna och hämtar dig i så fall, säg bara till! kram!

• Tx2

Låter inte kul Angelica. Hoppas att vi får se dig senare. Jag tror att vi satsar på att åka strax innan sex.

Massor av kramar!

• Vendel och Angelica
    Tx2 skrev 2009-01-26 14:37:16 följande:
    Låter inte kul Angelica. Hoppas att vi får se dig senare. Jag tror att vi satsar på att åka strax innan sex.Massor av kramar!
    [/citat]
    Myrmor skrev 2009-01-26 13:31:19 följande:
    [citat]
    usch stackare!! Ibland kan det vara skönt att komma ur sina neråtspiraler och komma ut ur huset, men du känner själv vad och om du orkar. Kommer gärna och hämtar dig i så fall, säg bara till! kram!
    Tack sötisar!!
    Jag ska "jobba" på det... får dubbel kolla att V är tillräkligt pigg ef jobbet med att ha Smurfen själv... Han var ju inte 100% idag när han gick t jobbet

Men jag har lite tid på mig om det är vid 18 tiden
  • Vendel och Angelica

jag har nu klar tecken ifrån V att han är pigg o glad och att han är en pigg pappa som fixar Smurfen själv (jag tänkte ju mest på att han varit febrig o kass i helgen Pappa V alltså )
    Så det är nu jag då! hoppas på det bästa
    Men jag gör så att jag hämtar SMurfen.... steka pankakor och packar lite grejer, jag kommer se ut som F*N och stikna pankakor, men om ni kan ta mig som jag är så hänger jag på.....
    Myrmor orkar du så får du gärna hämta mig, V är hemma först 1730 så det blir lite tihgt för mig att åka till dig...

• Tx2

Vad kul, håller tummarna!
    Då kommer du lukta godare än mig Akta så jag inte äter upp dig då

• Myrmor

Inga pix, jag hämtar upp tx2 vid kvart i sex och så åker vi förbi dig på väg bort till danielaa. RInger när vi är utanför Nu ska jag slåss vidare med skrivarj****n, i värsta fall följer den med till danielaa ikväll

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!