• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

Tjoho tjejerna

Trotsade flunsan och smet iväg två timmar till Paddingtons, mysigt att se er som var där (även om det bara var en kortis) . Sitter nu sömnlös med mitt kamomillte och snörvlar och funderar kring texter till vigseln... hm.. funderar på om man ska skriva nåt själv, hittar liksom inte nåt klockrent.. Några förslag? Vill inte ha profeten eller bibeltexter!

• Tx2

Vad busigt av dig!

Norpat lite texter från bt, men skall nog hålla det öppet och höra vad vår vf har (säkert samma då dem här dyker upp flera gånger om). Kompisen som skall läsa har fria händer, hm undrar om hon vill läsa T´s fantastiska dikt som sitter på kylskåpet som han skrev i sjuan... el om hon vill ta något av hennes fantastiska alster som hon skrev på lågstadiet som hon förgyllde vår vardag med i höstas.

JD: av någon konstig anledning så har jag fastnat för att det är fint med stenar Hoppas på i framtiden att få sätta in i förlovningsringen (då jag inte var sten-intresserad när vi skaffade den).

• J D

Tx2 skrev 2009-01-24 10:16:29 följande:
    JD: av någon konstig anledning så har jag fastnat för att det är fint med stenar Hoppas på i framtiden att få sätta in i förlovningsringen (då jag inte var sten-intresserad när vi skaffade den).

Haha, ja, det är verkligen konstigt hur stenintresset kan växa fort . Mitt stenintresse fanns ju vid förlovningen också men det var ju bara sex månader sedan så .

• Tx2

Förstår inte hur det dök upp heller

Testade hjärt-vikningen på servetten men den gick inte hem. Får tydligen inte ha för mycket lullull och gull...

• Vendel och Angelica

JD låter som om det blir en blingig ring

Själv blir det ett rubin hjärta på 0.21c och 8 st briljanter á 0.05c
    Planen är ju att sätta ett gäng 0.05 i förlovningsringen med! kAnske till 1a bröllopsdagen el så

TACK TACK tjejer för igår, super kul!!! Lade mig i sängen med ett leénde på läpparna!!
    Precis vad jag behövde ngr öl, fet mat och snacka en massa om "pupper", underkläder, barn, bröllop och sex *asg*
    Kan väl bara säga så att jag väckte ingen när jag kom hem...
    Tur var väl det fr han är en sjuk frossande stackare på soffan idag!
    Smurfen hade haft fest hos mormor

Ska göra lite pärlplattor med Smurfen, sän ska jag läsa min nya bröllopstidning och när Smurfen sover ska det lekas i PS... fixa med inbjudningarna!!

Du Myran glöm inte att maila mig så jag kan se om jag kan få till det i PS med era texter!!

KRAM ALLA FRISKA OCH SJUKA

• Teapot

Ja tack för igår tjejer, supermysigt att träffa er! Ni är så härligt hjärtliga och behöver inte alls känna mig så ny i gänget som jag ändå är! Hoppas på fler trevliga kvällar

Skille, hoppas du fick en kul utekväll, synd att vi andra blev så trötta, fick visst gäspsjuka eller nåt...

• Tx2

Ja just det myrmor. Hur har det gått med korten? Kunde ni klura ut min mall?

Inte alls sotis för att jag satt hemma och pysslade med festprogrammet, kollade på På spåret.

• Vendel och Angelica

Nu så ska jag natta SMurfen sjuke V ska ta sig ett varmt bad... Sen så ska jag starta PS och börja leka lite
    Längtat hela dagen men det går ju inte när V ligger platt fall och "halvsjuk" smurf har energi för ca 20 ungar och ingen vill leka med oss.... Funderar på vad han och jag kan hitta på im för att roa honom och mig....

• Danielaa

Hallå tjejer!

Låter som en lyckad kväll igår! *Inte alls avis som inte kunde följa me*

Angelica: Såå tråkigt de e me sjuklingar... Men underbart me bröllopstidningar! Tyvärr jobbar jag ju helgen annars hade Caspher nog gärna haft en lekkompis en stund!

Haha, så kul de här me "stensjukan", de heter ju "diamonds - a girls best friends" De e ju så fint när de glittrar så sött, sålänge de e lagom iaf!

• Danielaa

Meen, nu glömde jag ju ändå!

Sitter å pysslar som bäst me inbjudningarna! Så kul!

Å så de jag glömde... Baver: Visst va de du som hade den där sigillstämpeln med två ringar som vi kunde få låna av dig? Har du lust å ta me den på måndag så kan vi sitta å dutta sigill? Skönt å ha alla detaljer klart å bara sätta ihop allt sen!

Ska jag ta me nåt annat på måndag?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!