• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Wiii. Om tre månader exakt står jag på fästningen och blir fru! Wihiii! Wihiii!!!!

• skille

Tx2 jeg er avis, jeg vil gifte meg nå!!!!!!!

• Tx2

Om lite mindre än fyra månader är du gift! Det går fort.

• Tx2

Härligt! Två tredjedelar av våra har svarat på ett el annat sätt. Dem som har sagt "åh vad kul" har jag kontrat med "kommer ni, allergier?". Borde kunna täcka in några till till helgen då det är 90-årskalas pågång.

• SweetSun

Ja nu är man inne i feb.. hua.. det går för fort!! massa kvar att fixa ju...

Ska få iväg alla inbjudningar denna veckan, häften gick iväg idag (släktingar).

• Tx2

Ändrade min bokning av manikyr på gilda skolan (synd att dem inte har öppet 1 maj) så nu blir det manikyr och helkroppsmassage på torsdagen innan bröllopet. Lite får man unna sig.

Tizia skrev 2009-02-02 12:01:16 följande:
    Så...nu e d inbokat manikyr på gilda. Tx2: En liten manikyr fråga bara... Hur länge håller det ? Är lackeringen väldigt ömtålig? Har bokat in manikyr inför bröllopet oxå men ska göra det på onsdagen å bröllopet e ju på lördagen... hmm..undrar om dom är fina då med tro...
  • Tizia

Tx2: Ja d e jättesynd ! Men skönt att höra att det verkar hålla sig hyffsat Vi gifter oss inte i gbg så vi har en bit å åka + att vi måste vara där minst en dag innan å fixa allt.. så jag hoppashoppas att naglarna klarar sig ! Jag får väl agera projektledare dagarna innan bröllopet =)

• Myrmor

Hej söta!

Tack för mysfikan idag! Nu är jag tokrengjord och lätt drogad och ska sussa. Big day tomorrow . Ni får mig (och myran som för övrigt sov när vi kommit till skandinavium) på väldigt gott humör. Kram på er!

• Äntligen 090822

Härligt att snart stå brud tx2... tiden går väldigt fort!!

Manikyr etc funderar jag med på vart jag ska gå... får se vilka ställen ni är nöjda med när det är min tur

Kul att se dig och lilla myran i går MM hoppas att något av kläderna går att använda Den jackan/kappan hon har den skulle jag vilja ha i vuxen stl

Kan tänka mig att ni hade jätte mysigt hos Skille igår. Jag gjorde rätt som var kvar hemma, somnade strax ef 20 på soffan V fick stänga av dator o allt och väcka mig att -du borsta tänderna och lägg dig... öööhhh.... va sover jag

Pratade med min vän Jennie som har en kompis som kunde hjälpa och fixa till 50% papper jag behöver till inbjudningarna och tack korten... Jennie var så jävla arg o ledsen igår... Jag hade själv kunnat få betala i butik 430.- ... nu säger hon som fixat rabatterade papper (50%) att det kommer kosta 400.- .... öööhhh sen när blev 30.- 50% av 400.- stackars Jennie är helt försörd
    så istf 200.- i rabatt får jag 30.- men det är ju rabatt i alla fall

Annars så är det täpt i näsan här, har riat mig med att samla på mig olika bröllops bilder som vi kan ha som förslag till fotografen, klipper ut viktigt och bra bilder på blommor, hår mm i mina brud tidningar...
    Visst jag kunde väl få ca 150-200.- om jag säljer dem hela men vem orkar?? Har hellre en trevlig klipp bok sen

Baver vart var det du tänkte köpa blommorna?! tror att jag vet hur många jag behöver.. fundrerar på vad det blir tot med frakt o så!

tittade på mig själv idag när jag duschat... shit ska jag ta SB foton vetekatten alltså... hur bra tror ni att Peter är på att retuchera

kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!