• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • SweetSun

Äntligen; jag hoppas på retucherng

Ja jag förstår att ni hade det supermysigt på fikan! Hade också velat vara med, men det får bli nästa gång..
    Men jag är lika röd om näsan som Rudolph, och hostar som nåt annat..

• hummle

hej alla goa o glada

ser att ni snackar naglar o annat. funderar oxå på mina o försöker få tag på nån som fixar hemma. en kompis t min tärning har gjort tidigare men e osäkert om hon gör fortfarande. o då e jag ute efter såndär nagel-på-byggnads-grej som jag hade för sisådär 10 år sedan. innan så tänkte jag skita i naglarna men så tänkte jag om. här fixar man ALLT utom just naglarna?! ja så d får bli naglar oxå.
    va på ansiktsbehandling o hoppas bli finare t dagen B så jag ska göra en t den 21:e februari samma dag jag ska hjälpa mamma på messan... hur många av er ska gå?
    provat korsett IGEN o nu t helgen blir d provning av klänningen, WIIIIHIII!

prästen kommer iaf på hembesök nästa torsdag, d ska bli kul o få träffas lite mer avslappnat. orkar inte ta ut 3 kids när gubben slutat jobbet o stå i, shit lat? så hembesök it is
    men tills dess blir d rispåse pyssel o mer klurning på vigselprogrammet...

o jag hoppas inte min mamma har nån fantasi brud-mor-dag dagen B. men gärna nån middag lr så på tu man hand innan lr efter

sweetsun: jobbigt m mor som ställer t d, bra att du står på dej även om d e kämpigt. d e ju NI som gifter er o d ska vara som NI vill PUNKT SLUT!

o en secret hade funkat m bra mkr retuch, ser inte grann ut efter 3 graviditeter m vikt upp o ned gång.

jo just d, jag blir fru om 32 dagar o nu fick jag magknip!!!

• skille

Hummle jeg skal på bryllupsmessen:)

• Myrmor

Tack snälla angelica för kläderna, supermycket fint!! myran har undersökt skorna med munnen under morgonen .

• skille

Stakars får ikke barnet mat hjemme? er hun så sulten at hun må spise sko??

• Myrmor

Hon bantar med sin mor .. bröllopsform du vet .

Tjejer, måste bara utbrista i ett TJOHO!!!! Kirurgen sa helt opåkallat att det här var min SISTA operation för den här vändan. Nu ska det bara läka ihop, och sen ska jag vara frisk säger han . FIIIIIIRRRRAAAAAA!!!!

• SweetSun

idag har nog mina släktingar fått inbjudan! känns lite nervöst över hur många som kan komma, och att alla osar i tid,,

• Tx2

Skille: Tack för igår! Nu får det inte bli några fler sötsaker den här veckan.

Och tack myrmor för att jag fick lifta, var skönt att komma hem i bra tid. Myran ville nog bara bli av med mig det var nog därför hon lät... Och supergrattis till dem glada nyheterna. Hoppas att det läker bra så det blir mys i maj

Hummle: Inte många dagar kvar nu! Nice med hembesök av prästen. Inte många dagar kvar till helgen och klänningsprovning. Kul!

Angelica: Och det bästa är att jag skall få kika i din bildbok o få inspiration! Hämtat den blå katten? Förhoppningvis så kan ha retuschera men även se till att ni visar upp era bästa sidor. Men ni får kanske ta tag i hårdträningen snart.

Tizia: Nu såg jag att dem börjar flagna lite högst upp på kanten, men man får kolla riktigt nära. Det kan ha något att göra med att jag knappar på ett tangentbord större delen av dagen och trycker ned med naglarna...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!