• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Carolina1979

Danielaa: Första kom 3 dagar efter BF (åkte in 2 dagar efter)

• Danielaa

JD: Jaa, de känner jag igen! Rekommenderas VARMT för er som inte bestämt er ännu. Dom e så gulliga å gör ALLT för att man ska bli nöjd å glad. Å de gör dom utan några som helst problem å lika glada hela tiden!

Tx2: Gröna skor hade ju vart såå coolt!

• J D

Danielaa skrev 2009-02-12 18:12:34 följande:
    JD: Jaa, de känner jag igen! Rekommenderas VARMT för er som inte bestämt er ännu. Dom e så gulliga å gör ALLT för att man ska bli nöjd å glad. Å de gör dom utan några som helst problem å lika glada hela tiden! Tx2: Gröna skor hade ju vart såå coolt!

Vad trevligt! Får man fråga hur mkt ni betalar för ert upplägg?

• Danielaa

JD: Vi ska ha cupcakes till alla gästerna å sen en bröllopstårta till oss, våra föräldrar+bonusföräldrar och vår son. Bröllopstårtan, som vi bestämmer fyllning och utseende på helt själva, kostar 39:- per bit. Cupcakesen kostar 19:-/st om vi vill ha "princess-fyllning" i å 22:-/st om vi vill välja fyllning själva. Riktigt bra pris tycker jag! Vet iåfs inte va de brukar kosta ananrs men... Servicen e värt de i vilket fall!

• Teapot

Sådärja, läst igenom allt nu! Ni lyckas producera bra mycket inlägg på ett drygt dygn

Daniela, guuuu vad härligt att du mött lite positiva människor i bröllopssammanhang! Och så bra det gick med klänningen och pengarna tillbaka!

hummle, hoppas ni blir friska snart! Läskigt när bacillerna bara hoppar omkring sådär och aldrig försvinner.

Tizia, skorna syns väl inte alls under klänningen? Eller åtminstone väldigt lite, och det som syns är det nog inte många som tänker på! Tror nog du kan köra på med de du fyndat!

Angelica, härligt med glad son och nya underkläder! Och så mysigt att börja tänka på bebis Ska hälsa på ett litet pyre imorgon, inte ens en vecka gammal!

Sweetsun, tycker ni är så modiga allihopa som ska ta SB! Blir säkert urtjusigt med korsett

• Carolina1979
    Danielaa skrev 2009-02-12 18:12:34 följande:
    JD: Jaa, de känner jag igen! Rekommenderas VARMT för er som inte bestämt er ännu. Dom e så gulliga å gör ALLT för att man ska bli nöjd å glad. Å de gör dom utan några som helst problem å lika glada hela tiden!
    Du har inga bilder eller så på tårtan och cupcaksen, hur ni tänkt er? Nyfiken Eller hur har ni bestämt er - hade de bilder, eller tog ni med?
  • hummle

nu har prellen vart här o gu va trevlig hon va sen blir perfekt d här o d känns himmlans bra. hon har varit präst i 3,5år och är ung inte en dag över 30 tror jag.
    ska sätta mej o kolla bibeltexter nu iaf...

carolina: shit 10 dagar kvar KUUUUUL o spännande. fick vänta 19 dagar på sessan o igångsättning o alles.

• Carolina1979

Hahaha - vad är det här? Ni gör ju mig deprimerad
    Är det ingen som fick INNAN BF? Orkar inte vänta längre nu ju...

• Myrmor

jag fick prick på bf om det hjälper

Carolina1979 skrev 2009-02-12 20:20:43 följande:
    Hahaha - vad är det här? Ni gör ju mig deprimerad Är det ingen som fick INNAN BF? Orkar inte vänta längre nu ju...
  • Carolina1979
    Myrmor skrev 2009-02-12 20:29:09 följande:
    jag fick prick på bf om det hjälper
    Bättre iallafall
    Vårt BF enligt senaste mens är ju imorgon... men på RUL blev det såklart flyttat... då till den 22:e - så man kan ju hoppas på någon dag däremellan iallafall
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!