• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

ok tjejer, brace yourselfs. Ni vet uttrycket den som gräver en grop åt andra... Myrmor har härmed ramlat i den.. Om allt går som stickan vill får myran en lekkamrat i september (alldeles för tidigt för att veta om allt går enligt plan..men NÅN måste jag ju berätta för, och ni finns ju mest i smyg ). Så jag kommer få världens torraste nyktraste möhippa och klänningen behöver nog sys UT (femte månaden och jag lär se ut som ett HUS ELLER TVÅ!!!) Är superglad men avvaktande (har trots allt käkat starka mediciner och blivit sövd två gånger.. man vet aldrig). Shit, nu är det dags igen

• J D

Myrmor skrev 2009-02-16 21:17:06 följande:
    ok tjejer, brace yourselfs. Ni vet uttrycket den som gräver en grop åt andra... Myrmor har härmed ramlat i den.. Om allt går som stickan vill får myran en lekkamrat i september (alldeles för tidigt för att veta om allt går enligt plan..men NÅN måste jag ju berätta för, och ni finns ju mest i smyg ). Så jag kommer få världens torraste nyktraste möhippa och klänningen behöver nog sys UT (femte månaden och jag lär se ut som ett HUS ELLER TVÅ!!!) Är superglad men avvaktande (har trots allt käkat starka mediciner och blivit sövd två gånger.. man vet aldrig). Shit, nu är det dags igen

Grattis! Håller tummarna för att allt går vägen

• Äntligen 090822

kära nån... drömde om detta i natt .....
    I september då är du ca 2mån gången eller!?
    GRATTIS!!

Myrmor skrev 2009-02-16 21:17:06 följande:
  • Myrmor

Tac, va goa ni är! Det stämmer, är knappt två månader gången, men räknar som en kratta i min iver . 1 oktober måste det bli bf, men jag blir ju fyra och en halv månad gången (och alltså i praktiken i femte månaden) när det är bröllopsdags... peppar peppar..

• Tx2

Grattis myrmor!!! Det hade jag aldrig tippat på!

Fick reda på för ett litet tag sedan att jag kommer ha en gravid tärna.

• Tx2

Måste vara smittsam. Gnuggar du magen mot skärmen i maj, juni?

• Myrmor

Lovar!! (är uppe med tuppen och herregud-vad-jag-mår-illa-jag-måste-ha-mat-äter). Min blivande har kräkts hela natten och myran kräktes igår... om inte test nr 2 visade två ÄNNU tydligare streck skulle jag tippat på kräksjukan!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!