• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

GRATTIS!!!! trodde bare det var jeg som var i gravid på bryllupet tankene.. Jeg er så utrolig avis:)

• baver

myrmor- GRATTIS GRATTIS!! vad härligt med en liten lekkamrat till myran

vi måste ut och fira med några glas vatten någonstans!

förutom bebis så är jag även avis på att du bara kan trycka i dig allt vad du behagar och lite till...du tom. måste eftersom du har en bulle i ugnen annat är det här.

hör av dig med ett datum så vi får komma och klappa på magen!!!

kram

• hummle

ÅÅÅÅÅÅ myrmor
    så nice... tok grattis! ett syskon t myran
    men fy för d där må illa topparna *blääää* men d kommer ju nått gott av d iaf

• När2blir1

Har pysslat lite med inbjudningskort. Har ni lust att kolla i min galleri? Säg gärna vad ni tycker.. vet inte själv hur de ser ut.. eller jag ser juh men har liksom ingen koll på om de ser bra ut eller om de ser sådär "billiga" ut.. det vill jag inte..
    Åh jag e sååå dålig på pyssel!

• Tx2

Inom 12 timmar har jag fått reda på tre som är gravida. Måste vara rekord, dessutom är två beräknade till samma dag. Och jag får sluta skämta om att folk skall gå hem o vara gravida, för det visar sig att dem är det..

Hummle: Kul med större lokal och att du får mer att planera

• SweetSun

Nån mer än jag som tycker det är viktigt att inte bli full på sin bröllopsdag?

En liten länk.. iofs så vet jag ju inte om vederbörande har dålig balans, eller är lite för överförfriskad...

Min sambo har vart på bröllop där brudparet blev jättefulla och bråkade och bruden stängde in sig på toa...

• När2blir1
    SweetSun skrev 2009-02-17 14:11:22 följande:
    Nån mer än jag som tycker det är viktigt att inte bli full på sin bröllopsdag?En liten länk.. iofs så vet jag ju inte om vederbörande har dålig balans, eller är lite för överförfriskad...www.youtube.com/watchMin sambo har vart på bröllop där brudparet blev jättefulla och bråkade och bruden stängde in sig på toa...
    haha ursäkta men det låter inte alls som en underbar bröllopsdag. Jag kan tänka mig att dricka ett par glas champange som högst. Kommer ju ha en 2 mån bebis då som jag får amma eller ge mat till på flaska. Jag vill minnas vår dag klart och med glada minnen. Inte suddigt och inte veta riktigt vad som händer..
  • När2blir1

Någon som vet vart jag kan hitta "innehållet" till ett inbjudningskort? Alltså vad och hur man skriver?
    Jag har noll koll..

• Tx2

När2blir1: nu har jag kikat på korten. Gillade att pappret blev randigt efter halva. Men om ni vill ha hänget på så skulle jag nog korta ned tråden lite och ev ta bort ringarna. Funderar på om det blev för mycket med både och.
    Tror du kan hitta textförslag om du söker på text inbjudan.

Vill inte bli allltför full, men lite vill jag dricka och festa med våra vänner.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!