• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Äntligen 090822

Jag kör på skor i annan färg än vitt det ska bli något guldigt hade jag tänkt då klänningen är ivory så är det ju snyggare än silver!
    Var inne på röda ett tag med, då det är en del i färg temat, tycker det är kul om skorna sticker ut lite

• J D

Äntligen 090822 skrev 2009-02-12 15:10:43 följande:
    Jag kör på skor i annan färg än vitt det ska bli något guldigt hade jag tänkt då klänningen är ivory så är det ju snyggare än silver!Var inne på röda ett tag med, då det är en del i färg temat, tycker det är kul om skorna sticker ut lite

Jag kör på cerise (och de kommer att synas eftersom klänningen slutar strax ovanför anklarna).

• Danielaa

Tizia: Jag tror inte man tänker på om skorna har en annan vit nyans än klänningen! Skillnad om de e slöjan eller så som ligger precis emot...

Skille: Ååh så ni får gifta er då! Härligt å höra! Hur lång tid tar de å få svaret?

Sweet sun: Kul me underkläderna!

Hummle: Underklädesaffärer ja.. Korsetten hade inget som föll mig i smaken sådär direkt när jag å Skille va där å kikade lite... Change har massa fint! Speciellt om man har byst som passar i alla modeller! jag e rätt petig när de gäller modellen å allt passar inte min kropp riktigt... Men skönt å få hjälp me storlek e de verkligen! Man har helt annat än man själv trodde...! :-O

Känns lite bättre nu me klänningen... även om de fortf känns så surt att de blev så dumt... Dom vill att jag ska skicka den först å att dom sätter in pengarna när dom fått klänningen.... Vågar man de...?

Fortfarande inget svar fårn Millys...

• Danielaa

Äntligen 090822 skrev 2009-02-12 15:10:43 följande:
    Jag kör på skor i annan färg än vitt det ska bli något guldigt hade jag tänkt då klänningen är ivory så är det ju snyggare än silver!Var inne på röda ett tag med, då det är en del i färg temat, tycker det är kul om skorna sticker ut lite

J D skrev 2009-02-12 15:13:22 följande:
      Jag kör på cerise (och de kommer att synas eftersom klänningen slutar strax ovanför anklarna).
    NICE! Skitsnyggt me skor i annan färg som bryter av lite!
  • Tizia

Färgade skor e himla nyggt oxå.. Jag ska ha gammelrosa färg på blommorna i buketten så man kanske ska köra på skor i samma färg... hmmm svårt !Men kul ! Herregud vad ska man göra av all planeringstid sen när vi e gifta ?? =) Kul å planera ju =)

• Carolina1979

Ojojoj, vad mycket ni skriver - händer ju mängder i era planeringar!
    Här väntar vi ut bebisen först... 10 dagar kvar till BF idag!

Danielaa: Vilket konditori ska ni använda er av? Lät så himla smaskigt med era cupcakes

• J D

Carolina1979 skrev 2009-02-12 15:20:38 följande:
    Danielaa: Vilket konditori ska ni använda er av? Lät så himla smaskigt med era cupcakes

Håller med dig Carolina, de låter mycket goda!

• Danielaa

Carolina: Spännande väntan! När kom er första? Före/efter/på BF? Jag fick vänta 16 dagar efter bf...

Vi kommer köpa cupcakes och tårta genom de bageriet som e på Eken Center i Kållered. Vet inte va de heter... Dom e helt SUPER där, verkligen serviceminded!

• J D

Danielaa skrev 2009-02-12 15:28:17 följande:
    Carolina: Spännande väntan! När kom er första? Före/efter/på BF? Jag fick vänta 16 dagar efter bf... Vi kommer köpa cupcakes och tårta genom de bageriet som e på Eken Center i Kållered. Vet inte va de heter... Dom e helt SUPER där, verkligen serviceminded!

Aha, kan det vara de här?

http://www.fjarashembageri.se/eken.asp

• Tx2

Äntligen 090822 skrev 2009-02-12 13:55:07 följande:

Tx2 du är smart
    Visst är jag..

Snyggt med annan färg på skorna. Var sugen på gröna (en av våra färger) men fick inte igenom att köpa ett fjärde par skor i grönt... Skall se om jag kan ta kort på mina vita o lägga upp någon dag.

Carolina: häftigt, inte lång tid kvar.

Angelica: Skall V hjälpa till med kort-producerandet?
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!