• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

Har två gospel-gig i helgen, ett i lindome och ett i åsaka (om jag inte åker vilse i skogen ).

• Danielaa

Myrmor: I Lindome? *Kommer å kikar* När, var?

• SweetSun

Här blir det party party i helgen igen.. men måste ut, ett bra band spelar som man inte kan missa

Hur går det för er tjejer annars? Här står det STILL.

• baver

skulle åkt till mina föräldrar och slappat! men nu liger jag i sängen magsjuk och utan familj,(som inte vill bli smittad och därför åker till mina föräldrar

stårganska still här också...ska ta tag i våran präst snart tänkte jag, då kan man ju göra kyrkoprogrammen sen

ha det ott alla!

• hummle

baver: fy m magsjuka krya på dej

SweetSun: här står d allt annat än still men har oxå haft sånna perioder. ett tu tre o så e d maj o du fattar inte vart tiden tagit vägen. jag blev lite lessen i ögat när d inte fanns nått mer o greja med så jag fixade lite till o göra.

äntligen: såg för ett tag sedan att d va scrapmässa o blev jätte sur att d lagt d på min bröllopsdag hehehe. känner mej inte alltid frisk som brud.

på lördag ska jag ränna runt i stan o fixa m d sissta. bla hämta våra ringar, hämta underkläderna, köpa papper på arkivet, handla lite på systemet o fixa vanlig dricka. söndag planerar jag att ligga på soffan o kolla på film efter film o göra precis ingenting. ja sen e d inte många dagar kvar, blandade änslor över d.
    förrästen jag har börjat drömma sjukt mkt om bröllopet o vaknar flera ggr per natt drömmt om när vi skrider in, när jag fastnar i världens krock på korsvägen o får traska i pissregn t kyrkan. nä usch o fy trode inte d skulle påverka mej SÅ mkt, visst nån dag lr så innan. men men...

jo rispåsarna e färdiga o ligger i galleriet, ska försöka fota caketoppern oxå här idag. väntar på att kantorn ska ringa IGÅR o gör hon inte d idag så då gör jag d!

ta hand om er i rusket

• Myrmor

I lindome ska jag göra en konsert som heter "resa mellan tvivel och tro". Lite stilsam, ganska fin och tankvärd konsert om livet (djupt som tusan ). 18 i lindome kyrka, du är såklart välkommen!

• Teapot

hummle, verkar vara ritkigt omtumlande detta! Tusan vad nära det är, dagarna bara flyger iväg

baver, krya på dig!

Och helgen... ska nog gå på bio med mannen och hitt på nå kul med en kompis på söndag. Ganska lugn helg! Behövs, mycket på jobbet nu. Kram på er allihop!

• linvinter

Någon här som har koll på vigselförrättare i Mölndals stad? Vi fick 6 namn idag och vet inte alls något om dem. Eller 2 av dem var tydligen lite yngre och resten lite äldre, men vad säger det?

• Tx2

precis hemkommen från badet. Årets första motionspass. Får se om det även blev årets sista..

linvinter: dessvärre ingen koll på vf i mölndal. Testa och goggla på dem el släng iväg ett mail/ring och känn lite på dem.

I helgen har jag pojkfritt, skall på fin middag imorgon. Och mamsen är frisk så skall hon kanske komma förbi en sväng o kolla in klänningen med underkjol o skor ifall vi behöver göra något åt längden. Inspirerad av dig gummle, nu går jag omkring i min underkjol, ser lite komiskt ut...

Hummle: Verkar som om du har allt under kontroll.

Baver: Krya på dig! Inte kul att vara magsjuk.

• Äntligen 090822

hej
    brudar!

Hummle det närmar sig med storm steg härligt!

Mitt liv är upp och ner, men nu ska jag bort i helgen och förhoppningsvis ha kul rensa hjärnan och sen vara redo för 2 möten nästa vecka ....

Ta hand om er sjuka som friska!
    Pyssla greja och njut av helgen!!

KRAM PÅ ER ALLA

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!