• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Äntligen 090822

Sorry flickor...
    en svidande hals och ömma bihålor F*N
    Hatar detta HATAR.............

Ska till jobbet im igen och jag VILL och jag VILL träffa er idag... men jag orkar knapt ta mig fr toa till datorn/soffan....

*vinkar* till Carolina, ska ni flytta igen?! Vart bär det av nu? Tredje flytten under den tiden jag har kännt dig

• Danielaa

Carolina: GRATTIS till tösen!!

TACK för idag tjejer, så mysigt som vanligt! Å så mysigt me lite bebis-i-magen-energi från myrmor!

Synd att ni inte kunde komma alla ni som fått förhinder...

Nu ska kikas lite på bröllopsresa, IGEN!

• M2009

Så gott att se er igen ikväll!!! Må bäst och njut av denna tiden :) Pussar o Kramar!

• Teapot

Goder morgon! Låter som ni haft lika mysigt som vanligt Synd att huvudvärken med stort H skulle drabba mig just igår... nu är jag iaf back in business!!

Hade ju tänkt höra med er igår, men nu får jag fråga här istället. Har ju nyss fyllt kvarts-sekel så jag ska fira det lite imorgon. Om någon känner sig på partyhumör när det börjar närma sig lördagskväll så är ni mycket varmt välkomna hem till mig! Här finns något att dricka, något att tugga på och vänner av alla de slag. Säg bara till så inboxar jag adress och annat ni vill veta! Kram på er!

• baver

hellou

skulle bara lite snabbt säga att jag lagt ut bilder på mina skor nu hehe

nu ska jag ila iväg till skolan kram på er alla!

• Tx2

Grymt snygga skor Baver!

Tack för igår tjejer för tjötet. Alltid lika kul att ses o mysa. Får hoppas att det blir riktig vår snart så att vår grill kommer fram så kan vi ta en träff hemma hos mig. Och det var superkul att du dök upp "17-åringen". Ha en toppenresa!

Hade varit superkul att fira dig imorgon Teapot, men jag har tjejträff då våra killar är iväg och har svensexa.

• hummle

Hello!

ser att ni haft trevligt igår, men d e ju inget ovanligt tyvärr kunde jag inte komma o en del av mej ville inte heller. känner att jag vill bidra t glädje nu när d börjar bli dax för er att bli FRUAR istället hänger tråkigheterna kvar då man får reda på mer o ja resten kan ni säkert föreställa er. o inte några bilder heller från fotografen så jag e inte på tipp-topp humör=tråkmåns. åker bort över helgen för att ta hand om varandra o familjen o förväntar mej bilder i nästa vecka annars blir jag tossig. övriga människor som ställer t d finns på avstånd där d kan finnas ts d tagit sej i kragen.

Nä nu ska här glädje spridas solen skiner o våren e verkligen här. snart kan man fika utomhus o grilla, kan man annat göra en att bli på gött humör?!

baver: åååå vilka fina skor

carolina: GRATTIS!

teapot: ha en lovely lördag

KRAM på er tjejer o ha en trevlig helg

• Tx2

Hoppas verkligen att ni kan släppa tråkigheterna snart, annars får du hänga på nästa träff och spy av dig ännu mer galla. Det är vad vi finns till för.

Fick reda på att en av mina tärningar hade vaknat och varit helt slut. Hon hade haft en bröllopsmardröm! Tur att andra har dem då jag inte drabbats än.

• hummle

Tx2: tack för omtanken d värmer. o vi vill inget annat än o släppa allt men vissa andra stör vår ro därav avvisandet mot d. o jag vill VERKLIGEN INTE spy på er, jag vill vara glad o pos som den person jag e
    så nästa gång har jag anmält mej men ingen aning om vart ni tänkt ses så d kan bli lite svårt

hoppas på ett sätt att du får en dröm lr två om bröllopet, d e kul i efterhand jag lovar

• Tx2

Jag vågade inte gå in och peka med hela handen, så plats har jag lämnat lite öppet. Men ett fik i göteborg kanske?

Fast man behöver inte alltid vara glad o positiv för att träffa oss, det är ok att ha dåliga dagar o då finns vi här. Fast visst får vi träffa ditt glada jag så är det ju ett plus

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!