• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Vad är det som gör att killar inte ser den lilla lilla skillnanden på skorna..

Weeeii, om nästan sex veckor (och några dagar) gifter jag mig!

• skille

Menn forstår ikke allt vi damer trenger for å ha det bra...

• hummle

hello girls

läser men hinner inte svara fullt ös här hemma
    har iaf fått 2 bilder som smakprov från Peter. förhoppningsvis är bilderna klara tills idag så d hoppas vi på. vill ju gärna skryta lite imorgon ju

ses imorgon

• baver

haha här låter det också "men köper du ett par så ersätter de ju ett par gamla juh" jag skulle vilja köpa massa mer skor, det finns så mycket fint! var inne på bianco en sväng och de hade fått in mycket roligt..

jag försöker haka på imorgon kväll, men jag skriver inte upp mig för det är inte hugget i sten än, men vill absolut se bröllopsbilder hummle!!

ha det fint alla!

tx2, det börjar krypa otäckt nära nu

• Tx2

Hummle: Hade varit superkul att se bilderna!

Ja, det är inte så långt borta nu. Väntar på att min hjärna skall börja fatta. Har ju goooott om tid...

• SweetSun

ja det är läskigt vad det går fort nu!! Nyss var det 10 v..nu är det 2 v mindre plötsligt, vart tog de vägen!!?

Håller på och velat med ring, funderar om kanske den jag hade tänkt blir lite tokig endå..den är ju i 24k medans förlovningsringen är i 18k, så färgen skiljer ju lite, sen så är den ju lite opraktisk då den går omlott, den hamnar lite på snedden.. så nu har jag funderat på att ta mammas gamla förlovningsring som hon smälte ner utav mormor och morfars vigselringar, minska den och behålla den röda stenen i den, + att den är i 18k..

• Tx2

Det sista låter som en bra plan.

Har ni fått tag på Thor på sistone? Han svarade inte när jag ringde förra veckan. Och inte på mina två mail.

• skille

Bryllupene nærmer seg så nå kommer neste spørsmål: hvem er med på baby snakk?? Myrmor er jo allerede i gang er det fler enn jeg som er på prøve stadige???

• SweetSun

skille; vi har pnaerat att jobba på smått till hösten

tx2; ja jag fick mejl av thor igår, om att han ville att vi skulle börja tänka på att skicka in papprena!! Jag svarade att det gjorde vi för 2 v sen, men inget svar än.. bara det inte strular nu..

• Danielaa

Tx2: Eller hur? hur kan dom INTE se de små skillnaderna?!

Baver: Hoppas få se dig imorrn då!

Hummle: Hoppas helt klart på bröllopsfoton imorrn, gu va roligt!!

Sweetsun: Låter himla fint å ta mammas å mormor å morfars gamla ringar! Då får de ju verkligen en speciell betydelse me just den ringen! Å så e den ju säkert lättare å matcha till förlovningsringen då som du säger!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!