Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Fina placeringskort Tizia.
Va ska ni pyssla idag!
Fina placeringskort Tizia.
Va ska ni pyssla idag!
Trist med bortfallen, men då kan ni kanske bjuda några andra vänner som ni varit tvunga att välja bort pga lokalbegränsningen?
Hade nog gärna hoppats på några fler bortfall än dem vi fått. Blir lite trångt med den dukningen jag vill ha.
Hummle: Jag då, jag var oxå med på ett hörn på msn...
Jag skulle ha valt att äta hemma och dricka något gott bubbel
Baver: Låter som snygga skor. Kanske kan pimpa mina med någon blomma på bandet.
Tack för att du frågar! Simmandet går bra. Tre gånger på tre veckor måste vara ett nytt personligt rekord Skall iväg om en timma, men för att motivera mig lite så skall jag iväg med mina tjejkollegor så jag inte bangar...
Bröllopstänket går i vågor. Borde kanske ta tag i det rejält. Inte många veckor kvar
Hummle: Du är numera förlåten! Synd att jag avslöjade att jag inte var Teapot..
Tre gånger på tre veckor = en gång i veckan Har inte vågat trappa upp än. För mycket kul på kvällarna.
Tack! Det är duktigt för att vara mig.
Sorry Teapot. Missade att gratta, så grattis i efterskott! Men nästa år kanske jag minns det, min mamma fyller år på samma dag. Får hålla med Angelican, bra månad men fel tecken
Danielaa: Tror det blir jättefint med hjärtformad bukett. Skall bli kul att se vad vi kommer fram till imorgon.
Vet inte om jag sa det, men vi träffade våra toastmastrar förra veckan. Kommer bli kanon. Och imorgon skall vi proväta maten o dryck. Skall bli gott.
Tizia: Vi har valt att sitta själva. Även om vi tycker om våra föräldrar så tror jag att dem får roligare på 50+ bordet då det är fler att prata med än den precis bredvid. Tänk stackars svärisarna som bara skulle haft en att prata med.
Jupp, ett eget bord och så finns det två tomma platser framför som vem som helst får sätta sig vid en stund.
Är det klänningen i ditt galleri?
Det är väldigt goda vänner till mig, som är vana toastmastrar och ordningsamma. Så det känns väldigt tryggt.
Va skall man inte dansa så?!
I veckan fick vi tillbaka inbjudan som vi skickade till polen. Den har varit där nere och vänt och sedan upp till kiruna för att luska ut vilka som hade skickat det. Tur att vi redan hade sagt till killen när vi skickade inbjudan om datumet så han kunde boka flygbiljett. Nu får han den i påsk när han kommer hem en sväng.