• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Tizia: Trist med dunderförkylning.

Tx2: Jag har oxå intryck att vår är lite virrig. Men vi vet att han har koll på datumet i alla fall..

Humle: Superfin bild på dig och C! Du ser jättefin ut!

Myrmor: Tysklandsresan gått bra?

Nä, nu skall jag fortsätta med stickningen o heja på frööööööluuundaaaa

• Tx2

Inte bara vår vf som är virrig...

Baver: Jag hoppas att det går sämre för ditt lag idag..

Myrmor: Yeah, bäst att du kommer loss och lämnar spriten då du inte har så stor glädje av den

• Tx2

Teapot: Tusen tack för igår. Ni bor jättefint och du var grym i köket. Mer fika åt folket! Kan bara instämma, supermysigt att träffa er!

Hummle: Åh, vilka fina bilder det var på er två. Du var otroligt vacker! Känns bra att veta att vi har samma fotograf när det är dags för oss, synd bara att vi inte är lika fotogenica (hur stavas det?)

M2009: Ha en toppresa! Vill höra allt om snyggingarna och se kort på Bruce.

Angelican: Mycket bra pris. Får oxå kika in o se om du lagt upp bild.

Fick mail om att mina bubblor var på väg från usa nu. Hade tur att jag lyckades få dem billigare (halva priset, vilket är bra när dollarn stack iväg) och att en vänlig person kunde tänka sig att ta med dem hit för mig så vi slapp skicka dem med posten. Hoppas att dem är lika söta som jag tror. Så om någon är sugen på såpbubblor så har jag några extra. Fast jag skall kanske inte ropa hej förrens jag har dem...

• Tx2

Sweetsun: Trist att ni fortfarande har olika syn på vem som planerar bröllopet. Stå på er!

anniv82: Välkommen hit. Här surrar vi bröllop och en hel del annat.

• Tx2

Weee! Fem veckor kvar!

Myrmor: Hur gick lägenhetsvisningen? Var det högst upp i huset?

• Tx2

Tror att ni kommer att vara superfina på era SB-kort!

Danielaa: Det var otroligt snällt och generöst av er..

Har oxå bara gott att säga om Eva Quirbach, meningen var att vi skulle ha henne då Pter var uppbokad. Men så bytte vi när han blev ledig då det var ungefär halva priset mot Eva.

annivi82: Det är väldigt olika vart vi träffas. Ibland fikar vi på stan och ibland hälsar vi på varandra. Kolla in vår fika-tråd för träffar.

Teapot: Blev det något pysslande på dem fina inbjudningskorten? Jag hoppas på att min kollega stannar till på gekås när hon åker söderut vid påsken. Missade att köpa plastglas till på kvällen när vi var där. Tänte att det kanske var smidigare med plastglas på festen istället för riktiga glas.

Blivande fru Hollander: Hoppas att han får en bra svensexa. Vet inte vem du tänker på dock.

• Tx2

Fast som sagt han är redan uppbokad den 2 maj

Skille: Stort grattis igen, håller tummarna att det går bra hela vägen.

Hummle: Fortfarande är allt under kontroll... el jag inbillar mig det i alla fall. Inga mardrömmar, lite besviken..

Mina efterlängtade bubblor har kommit efter mycket om och men från usa! Skall se om jag hinner plåta och lägga ut en annons i veckan. Så söta! Vi var tvungna att prova lite igår kväll. Idag har jag shoppat lite band i fall jag orkar pynta dem lite. Har även vart iväg o fixat knappar o små hankar till släpet. Samt köpt resårtråd som jag funderade på att ha för att fästa ihop papprena i festprogrammet.

Myrmor: Dessvärre verkar jag ha raderat länkarna. Men tror att Angelican hade några oxå, el är det Skille?

Teapot: Tack för erbjudandet, men en kollega skall förbi nästa vecka så jag har skickat min beställning på plastglas med henne.

• Tx2

baver: Nice med en tripp till London. Inte alls avis...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!