• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Här var det lugn

• Tx2

Sparar ni bröllopstjötet tills på torsdag?

Jag skulle nog inte kalla min bukett för bukett... Var oxå inne på vit bukett först, men nu blir det inte riktigt som grundidéen.

Pimpad barnvagn låter kul.

• Tx2

Status på bröllopsplanerandet är att vi hade OSA i söndags. Fyra av dem bjudna kommer inte. En som är kanske (T´s 90-åriga mormor). Kommer hon så blir det en plus då hon tar med en vårdare från hemmet. Så vi får skissa på två bordsplaceringar och gissa sista veckan vilken vi skall köra på.
    Kul att tänka att när vi började planera så skissade vi på 60 gäster, nu blir det 75 gäster.

• Tx2

Mmmm, skor. Synd bara att jag gifter mig med en kille som inte alls förstår varför man måste ha många skor. Köper jag ett nytt par så måste jag slänga ett, enligt honom.

Sweetsun: Kul att det ordnar sig!

Angelica: Vad är en blomboll? Hoppas att du kan ducka för baskiluskerna.

Någon som har skisser på ett kör-schema för dagen som man kan få kika på?

• Tx2

Vad är det som gör att killar inte ser den lilla lilla skillnanden på skorna..

Weeeii, om nästan sex veckor (och några dagar) gifter jag mig!

• Tx2

Hummle: Hade varit superkul att se bilderna!

Ja, det är inte så långt borta nu. Väntar på att min hjärna skall börja fatta. Har ju goooott om tid...

• Tx2

Det sista låter som en bra plan.

Har ni fått tag på Thor på sistone? Han svarade inte när jag ringde förra veckan. Och inte på mina två mail.

• Tx2

Grattis Carolina!

Fast inne på fiken är det väl ok? Har haft en hel del bt-träffar på espresso house. Och inte sett så många alkisar på centralen som jag passerar dagligen. Jag röstar på centralen då det är därifrån jag åker hem...

Blir TUR-mässan till helgen, skall kolla på resor till Bali o Guadelope.

• Tx2

Grymt snygga skor Baver!

Tack för igår tjejer för tjötet. Alltid lika kul att ses o mysa. Får hoppas att det blir riktig vår snart så att vår grill kommer fram så kan vi ta en träff hemma hos mig. Och det var superkul att du dök upp "17-åringen". Ha en toppenresa!

Hade varit superkul att fira dig imorgon Teapot, men jag har tjejträff då våra killar är iväg och har svensexa.

• Tx2

Hoppas verkligen att ni kan släppa tråkigheterna snart, annars får du hänga på nästa träff och spy av dig ännu mer galla. Det är vad vi finns till för.

Fick reda på att en av mina tärningar hade vaknat och varit helt slut. Hon hade haft en bröllopsmardröm! Tur att andra har dem då jag inte drabbats än.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!