• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Jag vågade inte gå in och peka med hela handen, så plats har jag lämnat lite öppet. Men ett fik i göteborg kanske?

Fast man behöver inte alltid vara glad o positiv för att träffa oss, det är ok att ha dåliga dagar o då finns vi här. Fast visst får vi träffa ditt glada jag så är det ju ett plus

• Tx2

Grattis Angelican!

Hummle: Vad kul att fotona är klara! Skall bli spännande att se smakprov. Vi kanske måste få till en fika redan kommande vecka?

Idag har jag myst med mina bästabästa hela dagen medans grabbarna har varit på svensexa. Fast det har även varit en jobbig dag då jag glömde mobilen hemma..

• Tx2

Ja just det, höll på att glömma.
    Sex veckor kvar!

• Tx2

Skille: Här gjorde jag nagelförlängning (akryl) förra året. Hon hade ett schysst erbjudande nu igen. www.makeupandhair.se/

Misstänker att jag kommer att ha en dag framför datorn och försöka göra klart stora delar av festprogrammet medans T sover...

• Tx2

Och jag får inte tag på vår vf. Får nog börja tokringa snart.
    Vad bra du är på att ta tag i träningen. Jag har inte provat hela stassen än, får försöka locka hem mamma igen så vi kan kolla på hur vi skall göra för att fästa släpet el om längden är ok. Men vill ju ha min grymma snörare tillgänglig oxå och han är uppbokad mycket nu.

Ja hummel, hur har det gått med bilderna?

Artist, skall se om jag hittar länkarna hemma ikväll. För att bli av med blinkande röda kan man göra som jag. Deleta dem el ändra klartdatum...

• Tx2

Torsdagen den här veckan tror jag att jag kan komma loss. Hade varit superkul att se bilderna.

Jajust det, hur var det i lördags Teapot? Grattis till sko-shoppandet.

• Tx2

Teapot: Grymt snygga skor! Vart har du hittat dem? Har en vän som är på jakt efter skor.
    Och inbjudningskorten var väldigt snygga!
    Ja, ibland undrar man vart man får dem "bra" idéerna ifrån.

Angelican: Tror att du kommer vara döläcker på SB:n. Vem är snygg efter en stund i badet?

Krya på dig Baver. Även om det låter lockande att mista något kilo så hoppar jag den kuren.

• Tx2

Haha, jag skall tipsa henne om dem.

Gott, jag o solisten lyckades äntligen få tag på varandra. Har jag tur får jag träffa o tjöta med henne på söndag och förhoppningvis får hon till en träff med killen som skall kompa henne nu när hon är nere på besök. Håller tummarna att det skall gå vägen.

• Tx2

Tack, kan nog behövas. Det största problemet just nu är att vår vf inte hör av sig. Snart får jag börja ringa konstant...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!