• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Sweetsun: Vi har skickat ett mail varje vecka sedan han skickade mailet till oss samt ringt ett antal gånger utan att han svarar. Börjar bli lite fundersam, vill ju stämma av cermonin.

Skille: Över magen borde det inte vara några problem, men över bröstet kan ni behöva justera.

• Tx2

Hm, ja nu har jag lagt över ansvaret på T för att se om han har bättre lycka.

Nu har vi lekt lite mer med bubblorna. Dem är sååå söta. Får se om någon nappar på min annons.

• Tx2

Oj, vad skall du göra i Sarajevo? Låter spännande men skynda dig tillbaka.

• Tx2

Yes, nerverna är under kontroll... Allt ordnar sig På något sätt.

Teapot: låter intressant. Nyfiken att höra mer. Du får berätta på nästa träff.

Oj, bubblorna verkar populära. Har redan fått sålt några, hade kanske för lågt pris. Myrmor, säg till om du vill att jag skall lägga undan några. Har för mig att du funderade på bubblor tidigare.

• Tx2

Mmm, längtar. Om vi är gifta vill säga

Tack Tizia o Danielaa. Kul att få ett ansikte på dig Tizia. Och som alltid så får du mig att bli glad Danielaa.

Påsk imorgon?

• Tx2

Hummle: Jo, jobbet stressar mig! Men bröllopsplaneringen vet jag ordnar sig. Krisar det sig har jag ett gäng att delegera till. Tex så löste det sig med vf. Han ringde idag så nu har vi bokat in en träff med honom veckan innan bröllopet. Se, jag behövde inte oroa mig i onödan!

Nu skall jag iväg och hämta min ring. Längtat i fyra månader nu.
    Mamma skall komma förbi på söndag så skall vi se om vi behöver göra något med klänningen.
    Och i helgen hoppas vi att grillen kommer fram!

• Tx2

Love it!

Fast min klänning är axelbandlös och den sitter där den skall. Bästa för att den skall sitta uppe är att den sitter ordentligt över magen då skall det inte kana ned.

Skall in i kika.

Trevlig helg

• Tx2

Annars finns tejp som man kan använda sig utav. Men jag tror att tryggast känner man sig nog om den sitter rätt. Se det som att magpartiet skall ge stöd så sitter den nog uppe. Jag har ju snörning på min så det blir som en korsett.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!