Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Sweetsun: Kul! Va blev de för underkläder då?

När2blir1: SB=Secret box.

Tx2: När du väl e gift e de min tur å börja gå in skorna!

Angelica: Lyckat kalas idag? Smurfen nöjd?

Själv har jag jobbat... Förkyld å dan! Å pysslat me våran bröllopspärm som jag precis har gjort!

Ha en fortsatt bra hegl tjejer!

Puss å kram!

• Danielaa

Tx2: Skönt att skorna känns bra, borde kanske känna lite på mina 3 (!) alternativ å börja bestämma mig...! Skönt å ha dukarna ordnat oxå!

Sweetsun: Härligt me "lagom-engagemang" från svärmor! Alltid kul när även den sidan av familjen engagerar sig!

Man tappar lätt verklighetsuppfattningen här på BT, plötsligt MÅSTE man ha ALLT, å ALLT e SÅÅÅ viktigt...!

Myrmor: Shoppingsöndag e ju helt underbart! När ska våra blivande lära sig att förstå de!?

Själv ska jag snart åka å jobba... *ingen lust*...

• Danielaa

Myrmor: 200 kr till Tyskland med bil?? Låter ju väldigt billigt, eller e de jag som inte hänger me riktigt...? Hade vart så kul me en liten minisemester å dessutom förena nytta me nöje å inhandla massa "prit" å annat alkoholhaltigt...!

Kul att så mycke blev klart idag då! Å bakelser som matchar färgtemat! Inte illa!

Tx2: Japp, bara tre par brudskor å välja mellan! Men funderar på att kombinera lite å använfa iaf två av dom.. kan ju va skönt å kunna byta!

TYSKLAND! Tycker faktist vi drar ihop ett gäng härifrån å sticker dit på en liten "bride-to-be-cruise"! Hade vart sååå skoj å som en extra möhippa för varandra!

• Danielaa

Ååh, visst ja, har bokat DJ idag! En kille som Dj:at i snart 25 år som verkar jättebra å väldigt engagerad! Så skojj!

• Danielaa

Haha, tyckte de! Men hade ju vart urkul å göra nåt sånt! Fick precis höra från m2b att han minsann har tänkt åka dit me en kompis snart å att dom då ska handla till bröllopet så de kan jag visst bara släppa... Har satt honom i arbete nu (Tx2 har inspirerat mig! ) idag fick han i "uppgift" att fundera på bra fotoplatser... Så tog han själv på sig att inhandla dryckerna då!

• Danielaa

Teapot: Dj Andy kallas han för, Anders Gustafsson eller nåt sånt... Skickade in en förfrågan på en internetsida så de skickas ut till alla som kan va aktuella så tog han kontakt där igenom! Kan kika på va sidan hette om du vill ha den! Kul me Gekås! Vi ska dit i början på mars nån gång tror jag...

Myrmor: Aah kul! Ska ni ha myran me er oxå?

Jag å lillprinsen åker en tur till Norge här i mars oxå! Bokade igår, så kul!

Nu ska vi iväg till Kållered en sväng...

• Danielaa

Myrmor: Aah, lovely me lite egentid! NJUT! Tråkigt att de krockade me deras bröllop å bröllopsresan...

• Danielaa

baver: Men oj, varför kan dom inte göra hennes klänning då??

Angelica: Tråkigt me sjuk smurf... E hemma me Caspher me ögoninf nu... Å japp, 3 par skor har jag lyckats hitta! Vill inte ha några avancerade skor, utan rätt enkla. Vill hellre sätta nåt snyggt band på eller så...

Kikar lings oxå! Säg till innan du beställer!

• Danielaa

Angelica: Jag vill va me å beställa! Lite band å såna diamanter ska jag ha... Kan säga till sen vad när de e dax å beställa!

• Danielaa

Myrmor: Aaaaah, gu va fiiint! Ville oxå ha en sån toklång slöja, men tror de blir alldeles för mycke till min klänning!

Teapot: Ooj, efter en dag på Gekås kan man absolut va helt slutkörd... Men så kul å shoppa massa bra grejjer!

Tizia: Drömmar ja, drömemr massa konstigt... speciellt när jag känner att jag ligger efter i planeringen, då drömmer jag massa hemskt! Men nu känns de som jag kommit lite ikapp faktist, har gjort iaf utsidan på alla inbjudningarna och insidan ska bara skrivas ut å sättas i! DJ e ordnat idag (helt 100% bokat) å förhoppningsvis även toastmadame (*håll tummarna*) har frågat pappas fru om hon vill ställa upp, hon blev jätteglad men ville ändå tänka på de, hon ville känna efter att hon kände att skulle klara av å leva upp till rollen... haha, låter som jag e den värsta bridezillan i denna värld... Försökte faktist förklara att vi inte "kräver" sådär jättemycke...
    Va e de för bra präst ni hittat då som ni slipper psalmerna för? *vill oxå ha honom*

Tx2: Ojoj, ja, sanrt e de ju faktist dax för er! Helt galet.... Å de skulle vart dax för oss oxå om vi inte flyttat fram de! Känner mig så trygg me å ha gott om tid fortf så mycke som vi ha kvar! Hade ju såklart hunnit om vi inte hade flyttat fram de oxå, men nu när man vet att man har mer tid så...

Va säger ni om pubquiz imorrn då?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!