Myrmor: Aaaaah, gu va fiiint! Ville oxå ha en sån toklång slöja, men tror de blir alldeles för mycke till min klänning!
Teapot: Ooj, efter en dag på Gekås kan man absolut va helt slutkörd... Men så kul å shoppa massa bra grejjer!
Tizia: Drömmar ja, drömemr massa konstigt... speciellt när jag känner att jag ligger efter i planeringen, då drömmer jag massa hemskt! Men nu känns de som jag kommit lite ikapp faktist, har gjort iaf utsidan på alla inbjudningarna och insidan ska bara skrivas ut å sättas i! DJ e ordnat idag (helt 100% bokat) å förhoppningsvis även toastmadame (*håll tummarna*) har frågat pappas fru om hon vill ställa upp, hon blev jätteglad men ville ändå tänka på de, hon ville känna efter att hon kände att skulle klara av å leva upp till rollen... haha, låter som jag e den värsta bridezillan i denna värld... Försökte faktist förklara att vi inte "kräver" sådär jättemycke...
Va e de för bra präst ni hittat då som ni slipper psalmerna för? *vill oxå ha honom*
Tx2: Ojoj, ja, sanrt e de ju faktist dax för er! Helt galet.... Å de skulle vart dax för oss oxå om vi inte flyttat fram de! Känner mig så trygg me å ha gott om tid fortf så mycke som vi ha kvar! Hade ju såklart hunnit om vi inte hade flyttat fram de oxå, men nu när man vet att man har mer tid så...
Va säger ni om pubquiz imorrn då?