Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Tizia: Haha, låter kul! Du får berätta mera nästa gång vi ses!
Tizia: Haha, låter kul! Du får berätta mera nästa gång vi ses!
Hummle: GRATTIS till en månad som gifta!! Klart man SKA fira!
Teapot: Hoppas ni hade en trevlig resa å hoppas ni får de underbart i Barcelona!
Myrmor: Gott å se dig igen! Skönt me lånelöftet!
Tx2: Mycket nyfiken på ringen!!
Åså ska jag kika lite bilder... *återkommer*
Hummle: Superfiiin bild på er på Peters hemsida! Ni ser så galet lyckliga ut!! *längtar*
Tizia: Ursnygga inbjudningskort! Kul å se "vårat" stämpelmotiv på ett helt annat kort!
Tizia: Haha, den lilla har vi på kuverten till inbjudningarna längst ner i hörnet! Å kommer nog ha den på bordsplaceringskorten! Den e ursöt! Å kul å köra på samma stämpel, så temat fortsätter me den!
Tizia: Haha, tänk va mycke man "bara köpt" men "inte riktigt vet till vad" Har massa sånt här hemma som jag bara "va tvungen å ha"... T ex 4 par bröllopsskor som jag inte bestämt mig för vilka jag ska använda på dagen D ännu...
Nu e de förresten natti natti för mig... Ska till botaniska trädgården imorrn me några VT från jobbet, ska bli så mysigt! Hoppas på fint väder!
Tx2: Men gumman, va e de som händer? Svimmat!? Behöver vi oroa oss för dig...?
Dom där choklad-grejjerna lät inte alls fel... Sa chokladmonstret...
Angelica: Kul me svar på inbjudan! Vi ska skicka våra imorrn, dom e ÄNTLIGEN klara för å skickas iväg allihopa!
Lät som en lite mysig grejj de där me bröllopsmusiken i kyrkan tycker jag.. Även om vi egentligen bestämt oss för just in- och utgångsmarscherna...
Ni som har kyrkobröllop, har ni valt/bestämt er för psalmer ännu...? Tänkte va lite förberedd när man träffar prästen sen...
Imorrn ska jag hämta våra provbakelser!! 3 olika varianter ska vi prova nu, en me choklad/vanilj, en me jordgubb/vanilj å en princess-tårtsvariant, hoppas vi blir nöjda me nån av dom! *Mysigt* Å så ska jag få lyxa (iaf liiite...) Fått bokat tid för å få ordnat ögonbrynen igen, bara plockat.. men de BEHÖVS... Å så får man ju känna sig lite bortskämd...
Tizia: Meeen, vilka *beeeep*... Va ska dom lägga sig i för!? Hoppas ni blir nöjda iaf! Vilka ska göra era tårtor?
Tx2: Haha, vi kan vänta lite till... Men gu sååå spännande för er nu!!
Väntar me stor glädje å få se resultatet av brudvals-träningen! Anordnar du en kurs för mig sen så jag kan lära Micke?
Myrmor: Usch va tråkigt när folk inte kan respektera en så enkel önskan som en barnfri fest! Speciellt som ni uttryckligen skrivit de i inbjudan... Tycker faktist som ni säget att de e helt respektlöst! Tycker de va ett jättebra mail du skrev, rakt å ärligt men inte elakt på nåt sätt! *Hoppas vi slipper de problemet*
Angelica: Låter som en mysig påskhelg!
Sa jag att vi fått provsmakat provbakelserna? Smakade tre olika, såååå goda alla tre, jag ahde lätt kunnat ha ALLA! Så de fick faktist bli Micke som va avgörande röst (hör å häpna!) Blir sååå gott å så fiint! Har förresten ändrat mig igen... Blir klassisk våningstårta! Får ju inte rucka på min princess-status...
Nu e vi hos mormor å firar påsk me morbror å kusin fårn sthlm som e här på besök.. Mysigt!
Hoppas ni får en fin påskhelg allihopa! Puss å kram!
Tx2: Haha, alltid prinsessan... Speciellt som de troligen kommer bli nån variant av princess-tårte-fyllning oxå...
Härligt å sitta ute i solen å mysa! Har vart inne i stan en sväng å myst oss i solen, härligt!
Glad påsk allihopa!
Baver: Aah, så irriterande när dom inte sköter sin del i de man anlitat dom för å faktist betalar rätt bra för! Surt... Hoppas de löser sig!
Tycker oxå de låter som en bra idé å bestämma lite mer kring SB-fotningen, när var osv vi ska ses... Lite upplägg å så...
Skille: Haha, alltid lika skönt å slippa snön...! Hoppas ni hade kul!
Har precis börjat kika på möjliga bordsplaceringar (eller a placeringar av borden rättare sagt...) funderar på en dukning me honnörsbord å att resten går som "solstrålar" ut från de... Tror vi har pratat om de tidigare här va...? Nån annan som hade den tanken oxå...? Ska prova iaf hur de kan se ut sen!
Å pratade me min ena brudtärna idag, börjar bli riktigt nervös inför möhippan...
Hoppas ni alla haft en fin påsk! Puss å kram!
Tx2: Visst låter de bra? Tänkte de e smidigt så för å få in fikagästernas bord sen oxå... Jobbar fortf stenhårt på middagsplatser för vissa!
JD: Bra jobbat å kunna knö in så många fler gäster! Jag får nog lägga lite på is me borden tills jag vet exakt hur många som kommer, för om alla kommer blir de kanske lite trångt så som vi tänkt just nu... Ska kika mer på de sen...!
Nu ska vi till Slottsskogen en sväng me pick-nick å hoppas på att djuren e ute! Caspher ser stenhårt fram emot att "titta DJUUUJEN!!"