Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Jag blir övernervös snart...! Mailat till Milly å ÄNTLIGEN fått svar... Men då skicka dom en bild på en helt annan klänning å "tackar för beställningen"...! :-O

Måste få ordning på detta snart... E ju döstressad hela tiden för denna klänningen nu...

• Danielaa

Hallå tjejer!

Va inne i morse å SKREV till er, åså lämnade jag datorn för frukost... Å GLÖMDE skicka inlägget...! *Vadå förvirrad...?*

Så.. svarar på de jag kommer på just nu, hinner inte läsa allt igen!

Hummle: De e underbart me nedräkning! Du verkar ju lugn ändå. Vänta bara tills de e min tur... Då blir de TJÖT! *Ni e förvarnade*

Sweetsun: Mysigt me middag me svågrarna (haha, heter de verkligen så i plural? ) å respektive!

Tx2: Killar e bra på å va praktiska... "Gör som blir enklast för dig" känns som att jag käner igen de där...

Skille: Jättefina rum, speciellt dom två första på bilderna (tror jag de va...) men dom e säkert lika fina allihopa!

Idag blev inköpt en ny espressomaskin! Alla-hjärtans-dag-present! *Nöjd*
    Så nu e ni välkoma hit igen på lite espresso/latte/telatte...

• Danielaa

Tx2: Ska träna liiite till bara! Härligt me blommor!

Sweetsun: Kul me Ullared! Något bröllops-lull-lull som ska inhandlas?

• Danielaa

Myrmor: Aaaaah!! GRATTIS!! Gu va roligt! Spännande!

När2blir1: Fina kort! Säger som alla övriga... Jag ahde nog valt "bara" ringarna å tagit de andra hängena på t ex festprogrammet. Men de e jättefint som de e oxå!

Sweetsun: Kommer absolut inte dricka några större mängder alkohol på vårt bröllop! Lite skumpa vid brudskålen å kanske nån drink under kvällen... Men ska hålla mig nykter!

Idag har vi vart iväg å kikat på tärnklänningar... Hittade en hel del fina från Aspera, Alicia Eklövs... Söta, lite enklare men ändå så fina! Ska bara bestämma oss snart oxå...!

• Danielaa

Baver: Ååh va härligt! Nice låter ju urmysigt!

Aah, tänk sen när vi alla kan prata om våra respektive å säga "min man..." *drömmer*

• Danielaa

hummle: Ojoj va fort de går! Va spännande!

Tizia: Jag ska nog göra hål i festprogrammets vikning å sätta band igenom så de kommer ut vid "ryggen" av häftet... Om du förstår hur jag menar...!

När2blir1: Min frisör e superduktig å väldigt lyhörd, henne ska jag gå till! Har inte koll på va salongen heter nu för hon har precis bytt! Men kan kolla de om du e intresserad!

Bröllopsmässan! Ska ni dit tjejer? Ingen som har lust å sällskapa? Jag ska dit på söndag, pasasr bara då för mig... Nån som har lust å följa me?

• Danielaa

Tx2: Haha, änsålänge e du lugn!

• Danielaa

Tx2: Haha, så skenet kan bedra då!

Nu har jag beställt ny klänning!! Köper den genom Lillsessan denna gången så slipper jag oroa mig...! Nån mer här som köpt via henne?

Kommer bli såååå fin! Har kombinerat två olika modeller så jag får den precis som jag vill ha den! *Lycklig*

• Danielaa

Tizia: Egentligen e ju de mesta klart här me... som kan hittas där iaf! Men e ju så mysigt å vill få lite bröllopsinspiration å känsla, så de e därör jag vill dit!

Myrmor: Jaaa, kanske kan va bra å prata me mammsen om de...! Speciellt när läget e som de e!

Natti natti tjejer!

• Danielaa

Baver: Jaa, pratade me henne igår på msn om min klänning, känns som hon kommer ha koll på att allt blir som jag vill ha de!

Sweetsun: Aah, tråkigt me pengakris... Men himla kul om du e me på SB!

Skille: Blir finfint me rummet, blir ju billigt å bra när vi ändå e så många!

Angelica: Tänker på dig vännen! Hör av dig bara om du vill!

Hummle: Jaa, finns ju så mycke fina frisyrer! Vad har du tänkt dig på ett ung då? Jag ska oxå ta me lite bilder till min frisör så får hon kika va hon tror kan passa bäst! Komemr nog bli en heldag för mig där oxå, ska me klippa å slinga vid samma tillfälle som provuppsättningen... å bara de brukar ta TIIIID i vanliga fall, speciellt som jag känner frisören väl...

Myrmor: Myyyys me svägerskan å Seventh heaven!

Sitter här å väntar på å få höra nåt om min brudkrona.. Tycker de går så långsamt, va ju jättelänge sen jag skickade hur jag vill ha den.. Men vet iaf att hon har börjat me den...!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!