Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hummle: "sambon ville ha både..." Vadå sambon!?
    Klart du inte e tjatig, förstår att de e så helt underbart!
    Tack! Vet inte om de e samma färg, min e i ivory me silverdetaljer på...

Tizia: Tack!

• Danielaa

Hummle: Alltid välkommen, både innan å gärna på vigseln!
    Ris i örat låter inte som nån hit, får väl se om Tx2 får bubblor i örat så vi behöver tänka om igen!

Vill se mera bilder!!!!

Mat: Fläskfilé i alla former e ju tokgott enligt mig iaf...!

När pappsen gifte sig hade vi "puffat ris" De la sig inte i hela håret å så på bruden iaf!

• Danielaa

Va tror ni tjejer? Våra inbjudningar med kuvert väger 21 gram. Visst går väl gränsen vid 20 gram? Tror ni man ska gardera sig å sätta två frimärken...?

• Danielaa

Tx2: Aah, va mysigt me bröllopsfix hela dan! Hoppas de blir bra me blommorna å att maten smakar bra!
    Ska nog sätta mig å bröllopsscrappa lite, har några "special-inbjudningar" som ska göras å lite så...

Sätter nog två frimärken på de som väger 21 gram, känns inge kul om gästerna måste lösa ut sina inbjudningar!

• Danielaa

Tx2: Anar jag en viss trötthet när de kommer till bröllopsfix...?
    Kul att blommorna blir bra, men inte så kul när de blir dyrare än man räknat på...!

Jättesvårt å veta hur lång tid allt tar tycker jag me... Vi som ska dela på middag/festgäster har sagt att festgästerna ska komma vid 19, å de andra direkt efter vigseln som börjar kl 14.00.
    Men sen har ajg inte ens susning om hur vi ska lägga upp de mer än så...!

• Danielaa

Aah, nu har jag förresten knutit å knutit å knutit små rosetter runt bröllopsbubblorna i gröna sidenband! Tog sin lilla stund å va sådär lätt å få dom lite fina iaf...! Men kommer man på själv hur VIKTIGT de e me gröna små rosetter så får man väl skylla sig själv...

• Danielaa

Hummle: Skönt å höra att man faktist tom då tycker att de e SÅ VIKTIGT som man nu tycker innan!
    Såna bildspel e ju såå fina... En tjejkompis har gjort ett sånt efter deras bröllop, jättefint!
    Förstår att du e såå otålig på bilderna! Hur funkar Peter som fotograf? E ni nöjda?

Angelica: Betydligt piggare idag faktist! Tackar som frågar! Lite ipren å "echinacea" gör toppen mot förkylningar!
    Så himla kul när man får sina infall å idéer å man känner sig nöjd me de sen, va tvungen å fota våra söta såpbubble-burkar tom!

Så du ska börja jobba lite nu på 25%...? Arbetsträning? Hoppas de går bra!

Nu ska jag göra some special invitations for our wedding!

• Danielaa

Tx2: Tack!
    Va lycklig lilla näbben ska bli som får en date me sin alldeles egen Bebias! Tur att ni ska gifta er så du inte känner dig undanskuffad...!

Angelica: Du låter positiv till "nya" jobbet, skönt! Då blir de säkert jättebra!

Funderar lite... Min guddotter kommer vi bröllopet vara ca 7 månader. Tror ni de skulle kunna lösas på ett smidigt sätt att hon e me som brudnäbb oxå...? Gärna så att hennes mamma (min brudtärna) ska slippa bära henne in i kyrkan oxå...? Några bra idéer? Kan ju va nåt alternativt sätt så att hon e me men ändå inte på samma sätt som annars kanske...? :-S

Ha en underbar lördag! Puss å kram!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!