Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Hummle: "sambon ville ha både..." Vadå sambon!?
Klart du inte e tjatig, förstår att de e så helt underbart!
Tack! Vet inte om de e samma färg, min e i ivory me silverdetaljer på...
Tizia: Tack!
Hummle: "sambon ville ha både..." Vadå sambon!?
Klart du inte e tjatig, förstår att de e så helt underbart!
Tack! Vet inte om de e samma färg, min e i ivory me silverdetaljer på...
Tizia: Tack!
Hummle: Alltid välkommen, både innan å gärna på vigseln!
Ris i örat låter inte som nån hit, får väl se om Tx2 får bubblor i örat så vi behöver tänka om igen!
Vill se mera bilder!!!!
Mat: Fläskfilé i alla former e ju tokgott enligt mig iaf...!
När pappsen gifte sig hade vi "puffat ris" De la sig inte i hela håret å så på bruden iaf!
Haha, smakar tvål! Haha...
Va tror ni tjejer? Våra inbjudningar med kuvert väger 21 gram. Visst går väl gränsen vid 20 gram? Tror ni man ska gardera sig å sätta två frimärken...?
Tx2: Aah, va mysigt me bröllopsfix hela dan! Hoppas de blir bra me blommorna å att maten smakar bra!
Ska nog sätta mig å bröllopsscrappa lite, har några "special-inbjudningar" som ska göras å lite så...
Sätter nog två frimärken på de som väger 21 gram, känns inge kul om gästerna måste lösa ut sina inbjudningar!
grattis angelica!!
Tx2: Anar jag en viss trötthet när de kommer till bröllopsfix...?
Kul att blommorna blir bra, men inte så kul när de blir dyrare än man räknat på...!
Jättesvårt å veta hur lång tid allt tar tycker jag me... Vi som ska dela på middag/festgäster har sagt att festgästerna ska komma vid 19, å de andra direkt efter vigseln som börjar kl 14.00.
Men sen har ajg inte ens susning om hur vi ska lägga upp de mer än så...!
Aah, nu har jag förresten knutit å knutit å knutit små rosetter runt bröllopsbubblorna i gröna sidenband! Tog sin lilla stund å va sådär lätt å få dom lite fina iaf...! Men kommer man på själv hur VIKTIGT de e me gröna små rosetter så får man väl skylla sig själv...
Hummle: Skönt å höra att man faktist tom då tycker att de e SÅ VIKTIGT som man nu tycker innan!
Såna bildspel e ju såå fina... En tjejkompis har gjort ett sånt efter deras bröllop, jättefint!
Förstår att du e såå otålig på bilderna! Hur funkar Peter som fotograf? E ni nöjda?
Angelica: Betydligt piggare idag faktist! Tackar som frågar! Lite ipren å "echinacea" gör toppen mot förkylningar!
Så himla kul när man får sina infall å idéer å man känner sig nöjd me de sen, va tvungen å fota våra söta såpbubble-burkar tom!
Så du ska börja jobba lite nu på 25%...? Arbetsträning? Hoppas de går bra!
Nu ska jag göra some special invitations for our wedding!
Tx2: Tack!
Va lycklig lilla näbben ska bli som får en date me sin alldeles egen Bebias! Tur att ni ska gifta er så du inte känner dig undanskuffad...!
Angelica: Du låter positiv till "nya" jobbet, skönt! Då blir de säkert jättebra!
Funderar lite... Min guddotter kommer vi bröllopet vara ca 7 månader. Tror ni de skulle kunna lösas på ett smidigt sätt att hon e me som brudnäbb oxå...? Gärna så att hennes mamma (min brudtärna) ska slippa bära henne in i kyrkan oxå...? Några bra idéer? Kan ju va nåt alternativt sätt så att hon e me men ändå inte på samma sätt som annars kanske...? :-S
Ha en underbar lördag! Puss å kram!