pixen skrev 2009-01-16 00:09:46 följande:
Tur att ni kunde "skylla" på semestertider det kan tyvärr inte vi. Så jag vet liksom inte vad vi ska säga till henne, jag vet ju att JAG hade blivit jätteledsen om två-tre av mina vänner bara drog innan vi ens hunnit käka. Känns bara skit med möhippan och jag kan knappt sova. Hon kommer ju bli så besviken på oss allihop att vi inte kunde samarbeta. Men jag tycker ändå det är tärnornas ansvar att se till att alla kan vara med och nu vägrar de ge med sig. Mig gör det inget att någon tar täten, nästan lättare att jobba så, men man måste ju först kolla vad alla har råd med innan man bokar saker som de gjort i det här fallet!
Självklart borde de ha kollat med alla först! De möhippor jag har närvarat vid har gått loss på en tusing per deltagare och då betalade vi ju såklart allt för bruden. Men då har vi kommit överrens om summan tillsammans, lagt fram förslag till alla och inte klubbat något förrän alla har sagt OK. Tycker det var jättedålig stil av dem och det skulle jag sagt till dem om jag vore du!