CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Nästan 4 kg ju, allt kan ju inte vara vatten :)
Nästan 4 kg ju, allt kan ju inte vara vatten :)
Jag håller tummarna :):)
Är så avis på dom som lyckas hålla ren kur månad ut o månad in, önskar verkligen att jag kunde göra det oxå. Som nu i helgen, jag har ju tackat nej till massor av fester o tjejmiddagar bara för att jag vill gå ner i vikt ordentligt, eller så har jag varit med utan att dricka nåt utan bara suttit med ändå. Men det är ju så trist att inte dricka någonting och man ska ut på krogen o sånt (känner mig som värsta alkisen här;) så i helgen så vill man ju vara lite som dom andra ändå...men trist känns det ändå att man inte bara kan "banta klart". Sen i valborg så har jag o några vänner ordnat en jättestor fest och bjudit 50 st, och då känns det ju lite trist att sitta med en soppa bara så då blir det väl ett avbrott igen, men sen är det väl inte nåt på ett tag iaf. Fast eftersom man bara äter soppa mellan dessa datum så borde ju några kg försvinna iaf kan man hoppas...
den här helgen blev katastrof för mig, grillfest i fredags och sen tjejmiddag igår. har inte ätit några påsar utan bara mat..men nu är det dag nr ett för mig igen. ska köra ren kur fram till valborg. vågar inte ens tänka på vad jag väger efter den här helgen, men kul har vi haft iaf;) känns lite jobbigt ändå att börja med ren kur igen men det blir ju bättre om 4 dagar, och den första har ju snart gått:)
haha det jobbiga är verkligen dessa ständiga toa-besök;) det är samma för mig, inte denna helg då men i vanliga fall:)
försök att ta en dag i taget, jag får oxå sånna där tankar på om man kanske ska vara nöjd nu, men jag vill ju igentligen nå mitt mål och det är väl lika bra att köra på nu när man ändå har börjat. Jag är oxå ett godismonster utan dess like...har fått några "återfall" då jag vräkt i mig helt ohejdat tyvärr, men det är bara ta nya tag sen o inte gräva ner sig för mycke över det. lättare sagt än gjort iofs;)
det var nån som skrev här att man kan tänka att allt det där goda kan jag äta sen, inte nu, så brukar jag tänka och det funkar bra för mig.
styrkekramar o massa pepp till dig:)