• emersson

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

idag är det första dagen på ren kur :) ska köra ren kur i två veckor och sen kombinerad i två veckor har jag tänkt :)

• emersson

Grattis :):)

1augusti2009 skrev 2009-03-29 11:27:48 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamin våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-dkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!
  • emersson

Jag skulle ju vilja gå ner 10 kg, så klarar jag längre än två veckor så ska jag försöka göra det, det är ju så många duktiga här som man kan inspireras av:)

Hemlig2009 skrev 2009-03-29 11:42:47 följande:
    Lite som jag då, två veckor på ren kur sedan tänkte jag kombinerad kur under påskveckan, sedan kanske ren kur i en vecka eller två om jag orkar.Lycka till!
  • emersson

jag skulle oxå vara jättenöjd om jag lyckas gå ner 6-7 kg, 10 är drömmen:) men dom sista kilona ska ju vara sega säger alla så man får väl se hur det går ;)

Hemlig2009 skrev 2009-03-29 12:36:43 följande:
    Det klarar du säkert! Jag skulle vilja gå ner 8 kg, men är även nöjd skulle jag tro med 6. 10 kg vore rena drömmen!
  • emersson

är det nån som vet om man kan dricka lighläsk när man kör ren kur? kan man ha suketter i kaffet?:)

• emersson

än så länge är jag bara inne på min första dag, så vänta bara så kommer det snart en massa gnäll från mig med;) sist gnällde jag nog nästan konstant:)

MilosMamma skrev 2009-03-29 17:42:41 följande:
    usch verkar bara som det är jag som gnäller i den här tråden.Men va märkligt det är att Mat är en sådan stor del i ens liv, blir inte med mer rastlösa om dagarna nu? allt går så sakta, förut åt man mat och sen träffa man nån och fikade osv osv, bara äta hela tiden typ.
  • emersson

härligt, själv är jag inne på min andra, blir nog en trist kväll för nu är jag vrålhungrig....men det ska nog gå bra:)

Pentan: Vad kul, sånt där blir man så glad över :)

EmelieJosefin skrev 2009-03-30 14:47:07 följande:
    Dag 5 på renkur:)
  • emersson

Grattis :) vad skööönt det ska kännas, själv har jag vikariat fram till augusti....måste kännas underbart med fast tjänst:D

bongen80 skrev 2009-03-30 17:34:46 följande:
    JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!! Fast tjänst på 75%. Kom från intrevjun idag o det blev klart redan inne på samtalet. Känns som man är kärringen mot strömmen nu när så många mister sina jobb. Jag är sååå glad, nu slipper jag oroa mig för vad jag ska göra när föräldraledigheten tar slut. Så från 1 maj får sambon vara föräldraledig. Jippi jippi jippi! Vet inte vart jag skulle skriva inlägget om inte här inne hos alla er mysiga tjejer...Nu känner jag mig ännu mer taggad o motiverad. Allt faller på plats, jag har tagit tag i mitt liv o gjort stora förändringar i min livsstil och nu kommer jobbet. En mycket bra dag
  • emersson

det tråkiga när man äter cambrige är verkligen reaktionerna på jobbet, det enda man får höra är typ..neeeeeeeeeeej inte pulver, du går ju upp allt bums sen. Varför ska man gå upp bara för man bantat med pulver, självklart kan man ju inte äta som förut för då går man ju upp igen, av nån anledning är man ju överviktig så det är ju såklart att man tänkt att ändra sina matvanor när man är klar med kuren.....

• emersson

enda fördelen med att dom säger så är att man blir ännu mer peppad:) jag ska minsann visa dom att jag iiinte kommer falla tillbaka i min gamla livstil:D

bongen80 skrev 2009-03-30 21:15:56 följande:
    Ja men eller hur? Kan inte folk bara va glada att man blir av med massa kilon. Tycker cambridge har en väl utarbetad plan för att man ska kunna behålla vikten sen. Det säger väl sig självt att man inte kan gå tillbaka till den gamla livsstilen som gjort en överviktig, pulvren är för mig ett sätt att krympa magsäcken, få bort sötsuget, samtidigt som jag i övrigt har en mycket sundare inställning till mat. Dom är bara avundsjuka på att de själva inte skulle fixa pulver o soppor. Haha
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!