• emersson

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

jag tycker kyckling o grönsakssoppan är godast av de varma och choklad-mint och jordgubb är godast bland de kalla. Äter två kalla o en varm per dag.

• emersson

så har man gräddat våfflor till familjen med sylt o grädde......jag är så huuuuuungrig, fy vad synd det är om mig ikväll :(

• emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-04-04 21:23:28 följande:
    Du får äta det sen. Eller hur? Jag har också lagat mat till "familjen" (pappa och sambo) ikväll. Gjorde en kall sås som jag inte kunde smaka av fast det var första gången jag gjorde den och är egenkomponerad. Men den var tydligen god.Idag har varit en bra dag annars, tycer dock veckodagarna är lättare. Kämpa på!
    försöker tänka så...usch vissa dagar är man verkligen vråååålhungrig o helt matt, men men, nu ska jag gå o sova så man får ta sig en soppa till frukost snart, tack för pepp, behövs verkligen en dag som denna...
  • emersson

Jo, det ska jag nog göra :) har jag inte tänkt på.....ska genast provas ;) tackar

Hemlig2009 skrev 2009-04-04 22:21:03 följande:
    Jag märkte efter min promenad idag att man inte riktigt har samma energi i kroppen. Kanske du skulle prova att äta som jag, dvs halv påse 6 ggr omdagen? Jag är mycket sällan hungrig, och är jag det så är det strax dags för en nya halva.
  • emersson

ok:) har just ätit lunchpåsen, ska dela upp kvällspåsen sen, perfekt ju, att man inte tänkt på det :) Vägde mig i morse, -3kg på en vecka iaf, visserligen är en del vatten, men ändå :) jag är jätteglad :)

Hemlig2009 skrev 2009-04-05 10:14:15 följande:
    Tips: en halv påse är 1/2 dl.
  • emersson
    bongen80 skrev 2009-04-05 17:41:19 följande:
    va roligt! det är ju kicken av detta efterlängtade minus man behöver, vem bryr sig i om det är vatten....det går ju neråt, man får väl trösta sig med att efter de 2 första kilona så är det ju faktiskt fett som bränns. Jättekul!
    precis:) nu vet man att varje (jäkla) gram som försvinner är iaf fett, i morgon börjar vecka två :) ska försöka hålla en veckas till ren kur, och sen förhoppningsvis en vecka till ;)
  • emersson

hemlig2009: skönt med uppehåll:) ska du äta kombinerat då eller vanlig mat? Här kämpas det med en vecka till, ska försöka gå mer promenader denna vecka, det är ju fint väder :)
    pepp till er alla :)

• emersson

1augusti2009: du är helt otroligt duktig, vad fin du är på bilderna:)

• emersson
    lönnsjö skrev 2009-04-07 07:06:07 följande:
    Jaaaaaa!!! 84,5 Det var jättelänge sedan jag var under 85 kg. Oj vad glad jag blev när jag vägde mig. Ska dansa iväg till jobbet nu. Kram på er alla och ha en bra dag.
    vad härligt:D grattis :)
  • emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-04-07 08:43:45 följande:
    Imorse tog vågen ett skutt igen! Så nu är jag bara 2 hg från mitt mål med dessa 15 dagar. Har två dagar kvar. Borde gå!? Jag börjar faktiskt känna mig smal och det är så otroligt skönt. Tar fram byxor i garderoben som jag vet inte ens brukar passa, och nu sitter de nästan löst. Jippi! Och igår köpte jag klänning till ett bröllop vi ska på i sommar, i stl 36! Iofs så är den vid i kjolen där jag har alla mina kilon men ändå.
    Vad roligt, det är väl det roligaste av allt, när man provar kläder som man inte kunnat ha på år o dar o nu sitter dom löst :) sitter vid datan o ska beställa mer soppor så dom inte tar slut, jäklar vad peppad man blir av alla duktiga människor här inne, idag blir det extra lång promenad och sen ska jag rida :D
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!