-
Åhhhh lycka till!Pentan skrev 2009-02-03 08:01:00 följande:I dag ska jag till Akademikliniken för konsultation av bukplastik och bröstlyft samt förstoring. Återkommer med info sen!
-
Tokstolla & Cbk09:
Ni är SKITDUKTIGA som orkar köra på igen -
Jo jag går på ren kur dag 30 idag, vägde mig i söndags hos konsulenten så då var det -10kg på 4 veckor.cbk09 skrev 2009-02-03 11:58:30 följande:1augusti2009Tack så mycket!!Hur går det för dig?rent/kombinerat?Viktresultat?Och hur mår du?
Vecka1: -5
Vecka2: -2
Vecka3: -1,6
Vecka4: -1,4
Sista veckan har jag knappt druckit ngt vatten alls, usch har varit skitjobbigt, och det är därför min konsulent tror att det var så "lite" som -1,4 sist men å andra sidan så har jag ju snittat -2,5/vecka och det är ju bra.
Min mage har även den inte varit på topp, hård och gått på toan kanske var 5 dag. Vet att det är pga av vattnet och bestämde mig i söndags att denna vecka skulle det bli bättre.
Igår fick jag i mig 2 liter och fick gå på toan och göra både 1 & 2. Idag har jag fått i mig 2 redan nu så jag ska nog klara 3 liter och gjort nr2 2 ggr
Så jag hoppas att det visar mkt - på söndag.
Motivationen har väl inte varit på topp hela tiden, jobbigt när syrrans sambo gick bort.
I början på förra veckan var det tråkigt saknade VARMT!
Men har nu börjat med:
Frukost: Kall kakaomint
Lunch: Varm kakao
Middag: Varm kyckling
Längtar varje dag till middagen då det känns som om jag verkligen äter kyckling, ja iaf smaken
Jo men jag tycker det går bra, tittat på kort från nyår och sen tog jag ett kort på mig själv idag och ser verkligen skillnad i ansiktet, sen att få på sig gamla kläder igen är så OTROLIGT befriande.
Sambon tog en kort igår på mig i underkläderna som jag ska ha som motivation och kunna jämföra med. Och om ngt ger en motivation så är det dessa kort
Korten från nyår och nu ligger på www.familjeliv.se där jag heter Kotten2007.
Känns även som om jag inte får misslyckas nu när jag ska gifta mig den 1 augusti, VILL INTE se ut som en stoppad korv, kommer isf gå ihosjunken och känna mig fet och ful och det ska vara precis tvärtom.
Började ju på 115.3 och i söndags vägde jag 105,3 så nu är det ca 35 kilon kvar, måste snitta ca 1,5 i veckan men det ska bannemig gå.
Tanken är att jag ska gå på ren kur i 18v totalt och sen kombinerat, hmmm många veckor kvar...
Nu blev det långt men det är iaf svar på dina funderingar
Jag tycker iaf att ALLA ni är så jäkla duktiga vet ju precis hur det känns ibland på den här J***A kuren. Men vi ska fasiken klara det
Kram till er och ha en bra kväll! -
Tack vad snäll du är =)Pentan skrev 2009-02-03 17:41:18 följande:1augusti2009Jäääääklar vad det syns skillnad!! Jisses vilken läcker brud du är nu!! Och bara så söt dotter!!! Grattis!!!
Kul att det gick bra hos läkaren, ska bli intressant och höra allt fram till datumet men även efter.
När gifter ni er?
Tog en sväng på din sida oxå, underbart söta barn/bonusbarn och shit du har oxå varit stor, men verkligen inte längre
Ha det gött! -
Jo, har stickor som jag använde i början men kollar lite då å då, varför vet jag inte riktigt med tanke på att jag inte fuskar.
Men nu så gjorde jag det, kul å se lite mörklila färg då jag varje gång har legat på det högsta, men denna gång endast första färgen jätte ljust...
Varför???
Ngn som vet?
-
Nu e det jag igen!
Provade igen å då blev det mer färg, måste ha varit en dålig sticka -
Shit vad inlägg det har varit idag... Har varit borta hela dagen, praktiserat i Säter så jag satt nu och läste igenom allt.
Har väl en del kommentarer till vissa inlägg men det har varit så mkt av det så det håller jag för mig själv, så jag inte livar upp tråden igen
Det har varit en LÅÅÅÅÅÅÅNG dag idag, riktigt hungrig emellanåt.
Åkte hemifrån vid 6 tiden då jag har 6 mil enkel resa till Säter.
Väl framme fick jag vara med på en ECT-behandling, sen var det rond och morgonsamling på avdelning.
Dagen rullade på med olika saker tills jag fick åka hem kl 17.
Väl hemma han jag bara kissa (fy fasiken e konstant kissnödig) sen till affären och sedan till tågstationen och hämtade mamma som kom från Sthlm
Hem igen till lilltjejen som har ont i magen å e helt uppsvullen
Ja det var min dag som även bestod av 3 soppor och "bara" 2 liter vatten, men imorgon blir det tre
Kram å IGEN fasiken vad vi är duktiga, Skönta att det är på väg ner igen, Pentan! -
Har idag varit och köpt nya påsar och bytt konsulent, så nu blir det vägning på torsdagar istället för söndagar. Får ca 5 mil mindre å åka tur/retur så det blir bra
4 1/2 vecka: -10,8
Ska snart tamin sista soppa, jag riktigt LÄNGTAR efter kycklingsmaken
Ha en bra kväll!
Kram -
Jag åkte till Borlänge dit är det 3,5 enkel, men nu åker jag 1 mil enkel till Djurås.anna01 skrev 2009-02-05 18:35:08 följande:1augusti2009, hur långt åker du? Vi har också en konsult här men hon har alltid slut när man kommer fast hon vet att jag ska ha. Så de här gången köpte jag från nätet, fast de blev lite dyrare.
Vart bor du?
GRATTIS till viktnedgången -
Hipp hipp HURRA HURRA HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAcbk09 skrev 2009-02-06 09:16:32 följande:Ja!! de känns SÅÅ skönt!!!!!!!!!!!! :)Ska ALDRIG över 70 igen!!!Hur går de för dig Tokstolla?
Grattis