Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 Nr 3

Hej alla! Er har jag missat!

• MulleNuh

har jag varit här förr??
    haha

• MulleNuh

haha ja kanske!

nni skrev 2009-02-03 13:19:54 följande:
    I förra tråden?? Väl !
  • MulleNuh

haha äh.. Jag är inte så brydd i allvarliga diskussioner här inne egentligen.. Gillar bara att röra lite i grytan då och då!

laris skrev 2009-02-03 20:10:34 följande:
    välkommen tillbaka! Du har väl varit upptagen av en massa feministiska diskussioner antar jag
  • MulleNuh

hehe ja förvirringar finns det gått om på den här sidan av dataskärmen kan jag lova!
    Hmm ja mitt nic kanske inte är så vanligt!!! En bögpolis från norr!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 10:56:12 följande:
    Vilken störtskön förvirring! : )MulleNuh; jag känner igen din signatur!!!!
  • MulleNuh

Jag har köpt mina på pernillasbrudbutik! Dom är helt otroligt fina och sköna! Kvalitén känns super!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 11:02:31 följande:
    Jättesöt näbbklänning!!!! Är den grå? Funderar på klänning till vår lilla flicka som kommer att vara 14 månader vid den stora dagen. Något fint som hon ändå kan leka och stojja i.Sen hade du hittat snygga skor också!! Där har jag ett problem, storlek 35. Någon annan här som också har det? Har stuckit huvudet i sanden när det gäller skor, känns för jobbigt att ta itu med. Var har ni andra handlat skor?first lady skrev 2009-02-03 18:57:38 följande:
  • MulleNuh

www.pernillasbrudbutik.se
    Hon är kanon!! Jag looovar att du blir nöjd. Jag är aslarvig och hyperpetig!! Men tom jag blev toknöjd!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 12:10:57 följande:
    Fina!Är det en webshop? Adress?
  • MulleNuh

Jättesöta!!!
    Men du kan välja vilken klackhöjd du vill på alla skor!
    Tror jag iaf!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 12:30:40 följande:
    Tackar!Var inne där och hittade ett par som ev skulle funka. Jag vill ha skor med låg klack för jag får så fort tokont i fossingarna, och jag vill dansa natten lång!Har lagt in i mitt galleri. Vad tycks?
  • MulleNuh

Vad menar du?!?!? Har andra människor annat liv än vårat bröllop!?!? Det var det värsta! Vårat bröllop är ju det viktigaste som finns!!

GlamourKitten skrev 2009-02-06 12:12:59 följande:
    Vi gifter oss den 13 juni :)och inbjudningarna skickades ut i tisdags :)dock har bara 4 av 40 sällskap svarat så jag "varnar" alla lite för att ha för stora förväntingar på att folk ska höra av sig så fort de får inbjudningarna...jag blev lite besviken...speciellt på mina vänner. Men folk har sina egna liv.
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3