Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 Nr 3

GlamourKitten skrev 2009-02-09 14:04:48 följande:
    Han som inte visste vad OSA var är några år yngre men de andra är i 28-30årsåldern och är väl indoktrinerade i "internetvärlden" med hemsidor osv ;)
  • MulleNuh

Vi ska också åka till italien har vi nyligen kommit på! Vi åker dock en KORT resa direkt efter bröllopet så vi kan åka utan barnen. Blir borta i 4 dagar. Åker till Rom. Finns ju mycket kul att se på där.

Tidsmaskin skrev 2009-02-10 23:07:21 följande:
    Blir lite nyfiken! Vart ska ni som bokat resa åka? Vi har inte bokat ännu, men tänker oss till Italien...Idag har vi bokat hotell för bröllopsnatten i alla fall, alltid något! Har inte fått korrekturet för de beställda inbjudningarna ännu. Hoppas, hoppas att de kommer imorgon!
  • MulleNuh
    Ja det är nog fint där.
    Jag har varit i italien förut. Då i Bibione och i Garda.
    Vi har inte bestämt hotell ännu..

Har ni??
    nni skrev 2009-02-11 11:46:28 följande:
    Vi åker också till Rom! En v, ska ta oss runt lite i Italien dessutom. Vad kul, vilket hotell ska ni bo på?TS; Ska ha en smekmånad till, vintern som kommer ska vi till USA och Mexico, kanske vidare neråt.
  • MulleNuh

Vi åker nog dagen efter bröllopet. Dvs 14 juni. Även 2 dagar innan min 30-årsdag!

nni skrev 2009-02-11 12:35:27 följande:
    Aha. Vi har aldrig varit i Italien, därför vi vill åka runt lite. Bor i 1 km utanför centrum, nära centralen, känns väldigt bra. Men Rom i sig måste man ju också tillbringa tid i. När åker ni??
  • MulleNuh
    Jag har dock slutat fira min ålder nu!! Det räckte bra när jag fyllde 25..
    nni skrev 2009-02-11 15:33:48 följande:
    Fyller förresten 25 själv samma månad som bröllopet sker. Finns det något bättre sätt att fira sin ålder på? :P
  • MulleNuh

I morron ska jag hämta mina kläder! Är nervös..

• MulleNuh

Min klänning blev MISSLYCKAD!!!!

*morr*

• MulleNuh

Äh den var sydd helt mysko uppe över bröna!! Passar inte alls..
    Annars var den uuunderbart fin!

Men nu sitter tjejen jag beställt den av och ritar på en ny..

älskarlivet skrev 2009-02-16 21:15:28 följande:
    oj, vad har hänt då?
  • MulleNuh

Ja alltså denna tjej är HELT underbar.. Jag har aldrig träffat en mer hjälpsam tjej!!!

Hon kommer inte ge sig förns jag är HELT nöjd.

• MulleNuh

Jaa hon skickade mig just en bild på en hon ritat...
    Så en helt ny.
    Och då har jag ändå sagt att vi kan göra om den jag har..

Miss Moneypenny skrev 2009-02-17 08:41:52 följande:

Vad skönt ändå att det blir så. Hon ska alltså inte försöka rätta till den klänning du redan har, utan istället göra en helt ny?
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3