Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 Nr 3

men detta med budget.. Vi har verkligen ingen budget.. Jag bara shoppar när jag hittar nåt!!

• MulleNuh

jo kolla priser gör man ju så klart..

Oh jag vet inte vad vi är uppe i.. Hmmm kanske 42.000 tror jag.. Eller det blir väl kanske 50 då när vi köpt drickat..

fredag den 13e skrev 2009-03-27 12:02:23 följande:

Det har inte vi heller.Men jag letar mycket extrapriser, fynd och annat billigt man kan göra nåt vettigt av.Vi är uppe i 29000 och har väl i princip bara alkoholen kvar så nog går det utan budget!
  • MulleNuh

ja.. Eller resan vi gör direkt efter har jag inte räknat med. Så 10.000 till då..

Miss Moneypenny skrev 2009-03-27 13:06:10 följande:

Skönt, låter ju rimligt. Räknar ni med klänningar och ringar och sånt i den summan?
  • MulleNuh

va roligt!!! Blev det en i butik??

nni skrev 2009-03-28 02:19:16 följande:
    Jag var så glad o bara svävade på moln när jag hade klänningen på, o känslan efter! Åhh!! Kan le nu även jag jobbar hela helgen alltså...
  • MulleNuh

vart är bilderna då??

nni skrev 2009-03-30 12:09:39 följande:
    Nu väntar jag kommentarer om min klänning lite... tss tss
  • MulleNuh

jättefin!!!

nni skrev 2009-03-30 13:48:24 följande:
    first lady skrev 2009-03-30 13:29:38 följande:
    Okej, vet inte var det ligger. Nära skåne?? MulleNuh; länkat o länkar gärna igen www.lilly.dk/Default.aspx
  • MulleNuh

I morron eller på onsdag lägger jag ut bild på min klänning!! Usch va jobbigt det känns.. Det känns som den kommer vara HELT fel igen!!!!

• MulleNuh

Åå jag har ju väntat sååååå länge nu.. ca 3,5 månad.. Och med min otur så blir det fel...
    Men nu ser jag iaf att den kommit till göteborg och är hos mig i morron vid lunch (tror jag)
    Så då kommer domen!!

nni skrev 2009-03-30 20:48:39 följande:
    Det kan jag tyvärr inte svara på...Nova 08; Tack. Den e i Creme. Jag ser det mer som vit. Åh tack Flisa. Vad gullig kommentar. Glad!Mulleuh; Varför känns det så??
  • MulleNuh

yes!!
    Den är felsydd igen!

Flisa80 skrev 2009-03-31 21:24:04 följande:
    Nåå?? Har den kommit?????
  • MulleNuh

Jo jättetrist!!! Hur länge har du väntat på din??

Nej min är det ingen vits att göra om eftersom jag redan skickat tillbaka förut pga felsyning.. Så detta var ju klänning nr 2 som var fel! Skickar tillbaka helt och hållet.
    Jag ska med min mamma åka och kolla på klänning i en ganska stor butik i Hallonbergen! Får se om man hittar nåt..

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 08:36:40 följande:

Åh, nej! Gud vad tråkigt! Jag känner verkligen med dig eftersom min också var felsydd och den nya kommer aldrig!! Måste den göras om helt eller är det bara några förändringar som ska göras?
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3