-
Suuuperfin, det är klart att du ska beställa den!!!nni skrev 2009-03-16 10:50:02 följande:Oh oh! Jag ska nog beställa en helt ljuvlig klänning. Känns helt perfekt för mig!www.edenbridals.com/popup_image_test3.phpHoppas jag nu inte får kalla fötter. Nä men ska NOG beställa.
-
Jag ska ha pioner, ranunkel och rosor...och kanske vaxblomma... I olika rosa nyanser och vitt.
-
Jag har pratat med två olika florister om mina bukett-drömmar. Blev superbesviken hos den första när hon sa att det kunde bli svårt och att de blev dyra och att risken finns att de är små och fula. Jag har verkligen snöat in på ranunkel. Den andra floristen jag talade med, en av de mest rekommenderade i stan, sa att de går att få tag i. Visst, de blir dyrare men att de inte nödvändigtvis är "fula" då. Och är de det så får vi beställa nya, sa hon. Men jag tänker att jag ska ha ranunkel om det går, går det inte så får det bli lite fler pioner i buketten som definitivt finns då och är vackra. Tack för omtanken.xmarsan skrev 2009-03-20 15:05:42 följande:Hmm - funderade också på ranunkel men vår florist sa att det finns risk att de inte "finns" längre i mitten av juni - eller åtminstone blir mycket dyrare då. Jag bytte till rosor för att vara på den säkra sidan - då vi även vill ha blommor som dekoration i festlokalen - och då känns det som om det kan bli väldigt dyrt med blommor som måste specialbeställas. Men till buketten gör det ju inte så stor skillnad. Men det finns säkert andra som är bättre på att svar på om så verkligen är fallet - istället för mina lekmanna spekulationer...Hoppas verkligen att det finns nu när du vill ha det!
-
Nu är jag mitt uppe i att tänka på ljusen till borden. Vi kommer förmodligen ha långbord där det får plats 6 personer vid varje bord. Hur mycket ljus ska man ha?! Det är ju i juni som sagt så man får ju inte riktigt effekten, men det är ju fint. Helst vill jag ha både antikljus, blockljus och värmeljus... Hur ska ni göra??
-
Tidsmaskin skrev 2009-03-23 10:52:47 följande:Dukningen står restaurangen för, så jag hoppas de gör något fint...Lät fint med tre olika sorters ljus, kan inte bli för många! Visst är det ljust i juni men det kan ju vara mulet(hoppas inte) och när det blir kväll så blir det ju mörkt!Ja ni har nog rätt, ljus är ju en prydnad även om de inte lyser upp bordet.
[/citat]
Miss Moneypenny skrev 2009-03-23 10:57:25 följande:
[citat]
Jag tror att det blir fint med ljus ändå. De är ju prydnader i sig vare sig de är tända eller inte. -
Ja det ska säkert bli bra! Jag tror man blir nöjd oavsett, dce flesta florister är ju så duktiga så även om det inte blir riktigt som man har tänkt sig så blir det nog bra ändå.xmarsan skrev 2009-03-23 13:47:00 följande:Vad skönt att höra att floristen kan ordna det! Det låter som om du får en superfin bukett!
-
Min syster påpekade att det bara var 11 veckor kvar nu...det kändes otroligt mycket mindre än 3 månader.... Det ÄR verkligen snart! Min blivande ringde kyrkan igår för att kolla pris och dubbelkolla tid och datum, så det känns skönt.
-
Och jag längtar som en tok på min klänning!!! Har väntat lite drygt 3 månader nu, och det skulle ta ca 3 månader... Suck. Jag vill prova den NU!!! Har ju inte ens provat den i rätt färg.
-
Härligt!! Grattis!!!nni skrev 2009-03-28 02:16:21 följande:Jag har köpt min klänning!! E såååååå nöjd!! !
-
Jag har hittat ett par skor som jag funderar på. Vad tror ni om dem tillsammans med min klänning?? Båda finns i galleriet... Skulle vara tacksam att få höra vad ni tycker...