• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • momi boki

visst är det underbart att planera men satan vad tiden går sakta önskar man stod där i morgon redan

• momi boki

jag tror det viktigaste är att inte STRESSA speciellt inte på den stora dagen stressen gör ju att allt bara sussar för bi i ett naffs, men tar man de lungt och njuter av frukosten och njuter av klänningen sminket., och tar på sig klänningen hemma innan man åker o bara njuter så blir nog super tror jag =)=)

• momi boki

mammimamma. de är lungt efter som de finns klänningar som slutar vid höften och så då ska du få plats utan problem har samma bekymmer har du nån susning om vad du vill ha för klänning

• momi boki

ANG inbjudningar jag postade hälften av min aidag =) så imorgon komme rodm landa i folks brevlådor =) jag ger rådet att att skicka så fort som möjligt efter som alla bokar in semester nu osv, så kan risken vara att dom bokat annat på eran dag så ju fortare dessomera channs är det att alla kommer efter som de som sagt är semester tider, idag har jag fått 3 saker till uträttade på att göra listan
    postat hälften av inbjudningarn
    fått veta att min vän kommer hem från tyskland i mornn med 36 liter vit vin
    och 10 liter vodka så nu e halva alkoholen klar till festen där med nästan så sjönk budgeten med 4000 jippe

• momi boki

OKEY alla juli brudar en fråga! hur har ni tänkt göra med alkohol på festen? vi tänkte ha rött&vit vin sen öl och en sorts grogg/drink atrt välja på i baren hur har ni tänkt? är det kanske snålt att bara ha de? men vill inte lägga ut massa tusen lappar på alkohol som kanske bara missbrukas eller ej går åt

• momi boki

MAN FÅR INTE GLÖMMA HINDERSPRÖVNINGEN! super viktigt men ska fixa den i i slutet av februari efter som den bara håller 4 mpnader, nu har jag fixat ennu mera hemma vart händig och målat stenar i guld färg sen sprayat dom i guld glitter så det ser ut somk guld klimpar de ska finnas i små askar till gästerna och varje guldklipp kan dom byta i baren mot nån alkoholhaltig dryck exp öl & vin =)

• momi boki

jag satte 19-6-09 då vi gifter oss 18-7-09 så man hinner fixa med mat osv då de e semester månad

• momi boki

ååååå vad kul en till den 18 me 2:o)

Svar på tråden Juli brudar sökes