• momi boki

Juli brudar sökes

hehehehehe! nja ha oxå ammat barn men bara en som inte va så ammningsglad men nog är det skillnad på dom, men min klänning är syd i kina där dom kommit på en jätte grym sak i klänningen har dom sytt in typ små kuddar, så när man hoppar i klänningen o knäppt den så lyfter man tuttarna o typ placerar dom så kuddarna hamnar underbrösten, and voila ser ut som du har bomber o dom rör sig inte en millimeter helt underbart

• momi boki

nej det är ganska lätt jag väger 65 kg ca och är 165 lång,, är man lite rundare i figuren lite kortare rekonemderar dom en lite mer puffigare klänning bla för du ser längre o smalare ut,, är man lång och smal ska man inte ha puffig utan en enklare slät modell exp,, jag tog helt enkelt de jag ville ha,, sällan man inte passar i klänningarna och om du har barn osv som mig kan ja gissa att våra magar har samma symtom,=) ja tycker du ska sattsa på en me lite puffig underkjol o lite korsett kanske,,, nån ide alls om vad du är sugen på??? min finns i galleriet

• momi boki

bongen80 ser inte ditt galleri!!!! men om du vill ha släp och drömt om det borde du verkligen ha det ,,, men även om du är större modell kan du fortfarande ha en poff klänning men en mellating och vill du ha släp ska du ju verkligen ha det på din stora dag

• momi boki

om man har större puffigare underkjol men en korsett blir man 2 storlekar mindre =)

• momi boki

bongen80 super fin,, verkligen,,, nja min mor är fd sömmerska innan hon vart sjuk så lite har man väl i generna..=) FAST OM DIN DRÖM är att ha släp borde du ju hade

• momi boki

ja tror dom grejjer det gallant dom är så ruskigt skikliga

• momi boki

håller med dig=) bt är guld värd.. sne är min kille sån toffel så han säger alltid som du vill bara du är nöjd inge kul ju=)

• momi boki

aldrig livet då skulle vi ha hippi tema på bröllopet i hans lilla fantasi värld hehe

Svar på tråden Juli brudar sökes