• momi boki

Juli brudar sökes

det står still i mitt huvud
    jag har fixat detta

bruden
    klänning
    skor slöja
    smink
    hår

marskalk
    kostym
    skor

tärna
    klänning
    skor
    hår

näbb
    klänning
    hår

dryck
    vit vin
    vodka (rest ska köpa snart

transport till kyrka men ej från

lokal o kyrka bokat
    maten bestämd men inte beställt

tårta klar

inbjudningarna är skickade

hindersprövning begär vi i slutet av februari

dekorationer till lokalen är fixade

är det nåt jag glömmer bort här?

• momi boki

vi fick besked idag från dj att han kunde super härligt =)

• momi boki

jaså har du mycket kvar?

Francis skrev 2009-01-28 18:08:09 följande:
    Herregud vad långt du kommit Momi! Måste kännas underbart..Känner ju verkligen att jag ligger efter, nej det får bara till att lägga in en högre växel from. nu!!=)
  • momi boki

inte så mycket alls kvar ju =)

Tess80 skrev 2009-01-28 19:21:53 följande:
    Vi har hunnit med att:* Boka kyrkan* Bokat festlokalen* Bokat hotellet där vi skall spendera bröllopsnatten* Fixat klart med bilen som vi skall åka med efter vigseln* Mat o dryck från Catering skall våra föräldrar stå för* Köpt underkjolen* Tiaran* Ringkudden (som våran son skall bära)* Tårtställning* Tryckta servetter med vårat namn och datum på* Brudbuketts hållaren med oas (skall göra min egna brudbukett)* Handväskan* Halsbandet och örhängerna* Slöja* Presentaskar* Silkesrosenblad* Tårtdekoration* Strumpebandet* Har en kompis som jobbar på TV 4 som skall sminka mig och göra håruppsättningen* Festprogrammen* Tippspromenad frågorna är färdiga (frågor om mig o min blivande man, för att se hur väl dom känner oss he he)* Servisen och alla glasen är klara* Ljushållare med värmeljus* Bokat DJ* Handlat bröllopshandskarna* "just married" skylt med våra namn (som man sätter på bilen)Det som vi har kvar nu är:* Beställa vigselringen (vi vet vilken vi skall ha) * Köpa brudklänningen (vill göra det så sent som möjligt pga. viktmindskning)* Hyra kläder åt min blivande man o son (jaquette)* Få våra föräldrar att skicka bilder på mig och min blivande man, som barn (vi skall ha en varsinn vägg där vi sätter upp bilder på var o en, och så sätter vi upp bilder på oss två i mitten när vi möts), så vi kan skriva ut det och göra som en kul "grej" och sätta upp i fest lokalen.* Köpa helium och ballonger* Organza påsar* Skor
  • momi boki

måste fråga nån som ska ha tryckta servetter ??? med namn o datumen ? har ni beställt det och vad har ni betalat

• momi boki

jag har fått tag i en tjej som gjorde min sååå fina kan varmt rekomendera henne bara 2 kr styckk finns alla färger oxå

• momi boki

lite dåligt drag på denna tråden alla dött ut =)

• momi boki

gud vad skojjigt =) finns massa puss muns frimörken nu innan alla hjärtans dag =) bara rusa och köpa

Heloise skrev 2009-01-29 03:11:18 följande:
    Har precis gjort klart alla inbjudningskort eller ja alla utom 2 med Eng inbjudan( inte skrivit ut den än)Vart faktiskt fina kanske inte hyper avancerat men fina ändå.Ska beställa frimärken nu; vill ha de med pussmun
  • momi boki

morrn morrn ( eller ja go förmiddag)

• momi boki

fler som sovit dåligt i natt??? själv e ja sjuk me hosta o feber somnade vi 4-5 tiden i morse på soffan sen ha ja vaknat till o från men madrömmar att bröllopet går åt pipan, en av drömmarna gick vi mot altaret o alla log o jag snubblar pladask fram usch va hemskt,,

• momi boki

mår lite bättre i dag så skönt att kroppen kan lufta sig själv utan att ramla i hopp,, åååh måste bara få ur mig att ja som alla sagt haft massa tide på mig att bara planera,, lite halvt mera tid när dotter sovit ha ja hunnit me massor har bla fått ölen köpt idag till festen äkta kapet av en vän 10 kr plattan 1000 kr för all öl =) kunde inte bli bättre! har oxå fått upp min vigsel hem sida eller va man säger den som finns på brollops torget, fått ballonger(hjärtformade) till festen alla underbart fina askar är klara (bild finns i galleriet )

• momi boki

mina skor finns på bild där oxå=)

• momi boki

hehe lite skrämmande nästan =) ¨
    fast jaghar valt att ha rosa oxå till så komme rlägga till de med=) men älskar askarna

Francis skrev 2009-01-29 15:49:08 följande:
    Tittade på dina bilder!! Herregud kändes helt skumt, det är exakt så som jag planerat. Har köpt samma presentaskar, ska också ha dessa färger, samma servetter som jag ska beställa och samma rosenblad som jag har... och inte nog med det, skorna är nästan exakt identiska med mina...Roligt, då vet jag att jag har bra smak, din dukning var jättefin!!momi boki skrev 2009-01-29 11:34:38 följande:
Svar på tråden Juli brudar sökes