Den Borgerliga Tråden 2
Ja nu fortsätter vi att diskutera våra borgerliga bröllop, stora som små!
Ja nu fortsätter vi att diskutera våra borgerliga bröllop, stora som små!
En vän ska läsa en dikt, en annan spela en låt, VF ska läsa ett par texter (hoppas vi på ) och egna löften.
vi ska till den 16 maj =P Börjar att bli nervös!!
sarahkka76; låter underbart!'
catarinaw; ja det är nog lättare att få igenom att bli överlämnad av sin far när det är borgerligt! Ska väl eg. inte vara några problem alls..
det är väldigt olika faktiskt på kommuner! men det är nog värt att ringa runt och de vad de har för inställning till ett längre.
Boobi, man kan kontakta på båda kommunerna, men smidigast, och billigast blir ju om ni kontakat en vf på gotland!
Låter förresten underbart med vigsel på strand!
ingång, texter, dikter, vän som ska spela, egna löften, lite mer texter, förklarandet som är standard, och sen utgång...
exakt ska vi stämma av med vf, han har som sagt lite egna idder på hur hanbrukar göra..
nja jag har hittat lite ideer här på bt faktiskt.. man hittar strofer och skriver eget och blandar
ja jag hade massor av trådar sparade, men alla gamla trådar förvinner ju efter ett tag i favoriter, så jag har ocka tappat bort en del, men jag tror att jag har alla de bitar jag vill ha sparade på datorn..
Vi ska ha löften där VF läser dem, och vi bara behöver svara "ja" just för att jag tror att vi båda kommer vara så gråtmilda, att vi kanske inte klarar att läsa dem själv..
Ang blommorna så kommer jag nog bara att be närmste man hålla i nä men tror min väninna kommer vara närmast så hon får hålla. Jag ska ju ha handskar också, och de ska också tas av..