Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Faanny: nej dom märkte inget men det beror mest på att jag hade jättevadderad bh före operationen och så hade jag några tröjor på mig som inte satt så tajt :) Jo det är ju bara fjärde dagen idag så klart dom inte är mjuka nu. Får se om några veckor :)

• Jasminaa

platt88: Nej fy vad jobbigt vilka falska vänner, det är sant bättre att va själv. Jag är mycket för mig själv nu för tiden eller med min pojkvän, mina kompisar har nästan slutat fråga mej om jag vill följa med dom någonstans för jag alltid säger nej. Men man orkar bara inte höra deras snack dom fattar inte själva hur sjukt det låter när dom håller på så som dom gör.
    Kan förstå hur det känns att va utan sin familj, jag har bara en mamma här i sverige och henne skulle aldrig jag klara att vara utan, du e stark som klarat av så länge. Jag tycker du ska flytta närmare dom det e bra av dig dom ger mycket kärlek och det behöver man :)

• Jasminaa

Fanny: jag har haft en vän som du beskriver, hon bråkade alltid med min pojkvän snackade skit om honom och mig sa att han är dålig för mej, hon blev sur när jag är med honom när jag pratar i telefon med honom och som du säger jag fick inte heller va med andra kompisar hon blev sur och tillslut fick jag nog, jag orkade inte tänka på att alltid vara henne till lags så jag slutade vara med henne helt enkelt jag hälsade på henne och hon tyckte väl att det va konstigt att jag undvek henne, hon ville få tillbaka mej men jag ville inte ha den nära kontakten jag hade med henne förut så hon fattade det , hon slutade hälsa på mig och nu har hon börjat prata med mej ibland i skolan typ hur gick det på provet?. Din kompis kommer aldrig förändras tycker inte du ska bryta kontakten så mycket som det går men utan att bråka med varandra.

• Jasminaa

Jag fick behålla trosorna, och så fick jag ett par strumpor och en rock jag hade på mig. Magen är fortfarande stor men mindre idag jag var på toa idag på morgonen efter att ha druckit något te som var bra för tarmarna.. behövde det hade inte varit på toa sen måndagen. Idag är det så spännt i brösten och det ena bröstet som jag är orlig över har svullnat upp mer än de andra och har ett gigantiskt blåmärke under på halva bröstet vid ärret och ut mot sidorna. Jag är så orolig ringde kliniken idag men de jobbar inte får ringa på måndag, jag har läst om blödningar att man kan behöva operera igen vill inte det.. det gör inte ont bara spänner i båda brösten

• Jasminaa

faanny: ja du måste bort från henne för ditt eget bästa jag kan säga att jag mår mycket bättre utan henne :) lycka till
    Kram

• Jasminaa

Platt88: Jo hoppas det är normalt, fast normalt är det ju att få lite blåmärken här och där inte ett jättestort som täcker halva bröstet?

• Jasminaa

Jag opererades i tisdags hade inte blåmärke då fick det 2 dagar efter och igår blev det större. nu e det så stort som det va igår. jag tar inte antibiotika? Jag har inte ont bara orolig är jag vågar inte klaga för mamma eller min pojkvän e rädd att mamma ska bli orolig och att min pojkvän ska säga att jag satt mig själv i denna situationen. vad kostar det a operera bort blödningen?

• Jasminaa

asså jag äter tabletter, panocod och sen något mer för muskelsmärta, men det behövde jag inte ta. vet inte om det är antibiotika? jag har ju visat mamma och sagt till min pojkvän men jag har inte sagt att jag är orolig för det, vilket jag är

• Jasminaa

men det kan ju försvinna det gör ju inte ont

• Jasminaa

men jag har inte hört någon som äter antibiotika`, har läst att man ska äta dte om man fått en infektion annars ska man bara äta smärtlindrande tabletter

Svar på tråden Bröstförstoring 14