Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Nu har jag varit på kontrollen och dom sa att allt är jättebra, och dom tog bort tejpen så nu kan jag duscha helt äntligen! Brösten se fina ut fortfarande svullna och högt upp men det blir bättre med tiden, Nu kan man se hela blåmärket iaf det ser jätteäckligt ut fast det håller på att försvinna :)

• Jasminaa

platt88: Lycka till allt kommer att gå bra :)

• Jasminaa

hej vet någon hur ofta man ska byta tejp på ärren?

• Jasminaa

kickan70: Tack ska se hur jag gör eller så ringer jag och frågar dom på kliniken.

• Jasminaa

Jag har ett litet problem det är lite svårt att förklara, jag vet inte om det är en muskel eller någon ven men det känns som om det är en muskel som går från det högra bröstet ner till det högra höftbenet, det hänger alltså ihop och den musklen är öm, bröstet är inte ömt men musklen under som går neråt på magen gör ont när jag rör vid den som att röra ett blåmärke känns det som. men det syns inget på huden konstigt. har någon varit med om samma sak? eller vet vad det kan vara?

• Jasminaa

garbo : tack hoppas det går över för mig med :)

Fanny: Jo det går jättebra jag är nöjd och så men dom är rätt hårda vet inte när dom mjuknar för såhär hårda vill jag inte ha dom. Blåmärket försvinner nog snart :D
    Kram

• Jasminaa

fanny: jaa man måste ha tålamod haha och det har jag verkligen inte.

Har massa finnar på brösten så äckliga tycker jag , sjuksköterskan sa att det är från tejpen men dom går ju aldrig bort, så äckligt att röra på brösten och huden inte är len. det är tur att ingen tittar på dom förutom jag :)

• Jasminaa

Faanny: nej nej ingen salva, haha jag kanske bara pillar förmycket borde låta det va men svårt att låta bli man vill kolla och känna på brösten jämt :D

• Jasminaa

platt88: Guud så glad jag är för din skull. visst är det en härlig känsla att äntligen ha bröst. Har du ont nu då?

Kraam

Svar på tråden Bröstförstoring 14