Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

nennesjuttioåtta skrev 2009-02-27 10:04:04 följande:
    Fy fan vad pinsamt. *finns det ingen gubbe för sånt?* FÖRLÅT! *dunkar huvet i skärmen*
    Giggle 3
  • Telemarkgrrl

Lappis, det är nog som med endo, det spelar ingen roll hur mycket man har utan på var/hur det sitter.

Ore, man ska väl aldrig säga aldrig men dom säger att endocystor inte kan försvinna av sig själva. Att den minskat lite beror nog på att jag tar Synarela nu, när jag slutar med den kan cystan mycket väl börja växa igen.

• Telemarkgrrl

Lappis igen, jag jag fattar inte heller varför dom inte gjort något?! Det låter ju som om hon faktiskt skulle kunna ha dött av det. Det kanske satt så att det inte gick att komma åt?

• Telemarkgrrl

Men vad tusan, Tinga, lyckas du också köpa en massa glasögon precis som kängu?! Jag är som Liten, jag köpte nog mina för en sisådär sju år sen och avskyr dom. Men jag KAN bara inte hitta några som är bättre.

• Telemarkgrrl

nenne, ibland undrar jag om det är jag som har en skruv lös som INTE är manodepressiv av den här barnrondellen man har fastnat i (karusell är ett alldeles för positivt laddat ord i sammanhanget ). Det låter så normalt att vara manodepressiv.

• Telemarkgrrl
    Tinga skrev 2009-02-27 12:26:11 följande:
    Telis - va; du avskyr dina glasögon och kan ÄNDÅ inte hitta några som är bättre?!? Jag tror att jag och kängu får komma till Stockholm en runda och hjälpa er stackare som inte lyckas köpa glasögon själva!
    Ja, jag avskyr alla glasögon. Och ja ja ja ja ja, kom upp och hjälp till!! Jag bjuder på lunch om ni hittar några fina till mig.
  • Telemarkgrrl
    Lapinette skrev 2009-02-27 12:43:01 följande:
    Telis - inte ens lite, lite manodepressiv??!!
    Nä, inte ett dugg.
  • Telemarkgrrl

Tjohoo, nu är det nedförsbacke till helgen!

• Telemarkgrrl

Ja, nedför är bäst, uppför är bara jobbigt.

nenne, om man redan har passerat bäst-före-datum då?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare